فرمانده انتظامی استان از فداکاری مامور وظیفه شناس پاسگاه انتظامی ولیعصر شهرستان “قاین” خبر داد و گفت: با فداکاری این مأمور۲ شهروند از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
، سردار”ناصر فرشید” بیان داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سانحه رانندگی در کمربندی میدان طلای سرخ شهرستان قاین بلافاصله نیروهای امدادی، مأموران پاسگاه ولیعصر و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند بر اثر برخورد سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محل اعلامی، سواری پراید دچار حریق شده و سرنشینان خودرو داخل آن محبوس شده اند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: با اقدام به موقع مأموران و نیروهای امدادی حریق مهار شد و با از جان گذشتگی یکی از مأموران پاسگاه ولیعصر قاین در حالی که هر لحظه امکان گسترش و یا انفجار خودرو وجود داشت؛ ۲ سرنشین محبوس شده در پراید از مرگ حتمی نجات پیدا کردند و به آنان امدادرسانی شد.

سردار فرشید با بیان این که مأمور وظیفه شناس پلیس نیز در این حادثه دچار سوختگی و آسیب شده است، افزود: این اقدام خداپسندانه مأمور پلیس فراتر از وظایف سازمانی است که از فداکاری و از جان گذشتگی این مأمور وظیفه شناس قدردانی می کنیم.

وی تصریح کرد: پلیس علاوه بر وظایف سازمانی و تأمین امنیت شهروندان به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمات رسانی می کند و در صورت مواجه با مواردی که جان شهروندان در خطر است با گذشتن از جان خود به آنان امدادرسانی می کند.#