رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان پیشاپیش ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر خدمت شهروندان گرامی و با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی المهدی(عج) از مردم خواست حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده و در صورت نیاز به استفاده از وسایل نقلیه شخصی از مسیرهای ذیل طی طریق نمایند.

الف: نمازگزارانی که از جنوب شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار پیامبر اعظم(ص) و پارکینگ های حاشیه این بلوار استفاده نمایند .

ب: نمازگزارانی که از شمال شهر قصد عزیمت به مصلی را دارند از بلوار جوادیه-بلوارپیامبراعظم(ص) ، تقاطع شهدای عبادی ،میدان ابن حسام ، بلوار صنعت و معدن و از پارکینگ های تعبیه شده در ضلع غربی بلوار صنعت و معدن مقابل مصلی المهدی (عج) و پارک جنگلی استفاده نمایند.

ج: نمازگزارانی که از معصومیه و سایت اداری قصد عزیمت به مصلی را دارند می توانند از پارکینگ تعبیه شده در ضلع جنوبی و شمالی تالار کیان استفاده نمایند.

سرهنگ علیرضا عباسی ادامه داد: پس از نماز عید فطر دو لاین عبوری بلوار صنعت و معدن بطرف میدان ابن حسام یکطرفه خواهد شد و تقاطع بلوار صنعت و معدن و شهید شهاب تا میدان آدینه محدودیت تردد خواهد داشت.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله