ارائه خدمات گسترده به ارزش حدود ۲۷۰ میلیارد تومان طی یک‌سال
هنری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون اقدامات زیادی توسط بسیج سازندگی شامل توزیع بسته معیشتی، بسته‌های بهداشتی و.. در استان انجام شده است، اعتبارات هزینه شده در این راستا را ۲۶۸ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۱۱ هزار و ۳۷۵ تومان اعلام کرد.

#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

«مهدی هنری»  با اشاره به ارائه خدمات متنوع شامل توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع لوازم زندگی، کارت هدیه، بسته‌های معیشتی، پرداخت تسهیلات و… گفت: از ابتدای امسال تاکنون خدمات زیادی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی در استان ارائه شده‌ است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی تعداد بسته‌های معیشتی توزیع‌شده در راستای نهضت خدمات مؤمنانه از ابتدای امسال را ۲۶۴ هزار و ۷۵۷ بسته به ارزش بیش‌ از ۹۴ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در طول این مدت ۱۳ هزار و ۱۸۵ عدد لوازم زندگی به ارزش ۳۱ میلیارد و ۴۱۲ میلیون و ۴۷۵ تومان بین مردم توزیع شده‌است.

هنری از دیگر اقدامات انجام شده از ابتدای امسال به توزیع بیش‌ از سه میلیون پرس غذای گرم، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۶۶۹ قرص نان، سه هزار و ۳۱۰ عدد آب‌معدنی، ۱۶۰ هزار و  ۵۱۷ کیلوگرم گوشت قربانی، ۱۱۲ هزار و ۷۷۱ بسته بهداشتی، توزیع دارو و تجهیزات پزشکی بین ۲۶ هزار و ۶۲۳نفر و… اشاره کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۳۹۱ زندانی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان آزاد شده اند، توزیع هزار و ۴۱۱ سری جهیزیه به ارزش حدود ۲۴ میلیارد تومان، توزیع ۳۵ هزار و ۳۲۸ عدد بسته‌های لوازم‌التحریر و تبلت به ارزش ۸ میلیارد تومان و… را از دیگر اقدامات انجام‌ شده از ابتدای امسال برشمرد.

هنری از دیگر اقدامات در راستای نهضت خدمات مؤمنانه به پرداخت یک‌هزار و ۴۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به میزان ۲۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اشاره کرد و یادآور شد: ارزش کل تسهیلات اعطاء شده از ابتدای امسال تاکنون ۷۷ میلیارد و ۸۸۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌باشد.

به گفته‌ وی، از ابتدای امسال ۴۰۷ واحد مسکونی با اعتباری بیش‌از چهار میلیارد تومان بازسازی شده‌است.

وی ارزش ریالی کلیه خدمات ارائه شده و تسهیلات پرداختی از ابتدای امسال را ۳۴۶ میلیارد و ۴۴۴ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۳۷۵ تومان اعلام کرد.