مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان جنوبی به همراه معاونین با «حسین خسروی» نماینده مردم شریف شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی دیدار و بمناسبت هفته ملی مهارت گزارشی از روند فعالیت ها و نیز مشکلات پیش روی فنی حرفه ای ارائه کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در این دیدار با تاکید بر اهمیت مهارت آموزی گفت: کیفیت و به روز بودن مهارت آموزی می تواند کمک خوبی به اشتغال داشته باشد
وی با بیان اینکه طرح مهارت آموزی در زندان ها و پادگان طرح خوبی است افزود: از توان بخش خصوصی در آموزش های مهارت آموزی زندان ها و پادگان ها استفاده شود.
خسروی با اشاره به طرح جهادی اداره کل فنی و حرفه ای عنوان کرد:این طرح در راستای حل مشکلات مردم در مناطق محروم است و ان شا الله با حمایت دیگر دستگاه های اجرایی و نهادها و جهادگران استان باقوت ادامه داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مهارت آموزی متناسب با نیاز استان باشد، اظهار داشت : مهارت آموزی و تجهیزات آموزشی باید متناسب با پیشرفت فناوری ها بوده و بروز باشد و ارتباط با شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری استان صورت بگیرد.