🔹استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آسفالت معابر روستایی بخش ماژان قبل از این دولت صفر بوده، گفت: با استقرار دولت سیزدهم ۱۹ روستای این بخش آسفالت شدند.
جواد قناعت  در شورای اداری شهر ماژان اظهار کرد: اقدامات دولت سیزدهم با ولت های قبل قابل مقایسه نیست.
🔹استاندار با بیان اینکه هدف گذاری در دولت سیزدهم ایده ال است، افزود: در شهر ماژان تعداد روستاهای دارای آسفالت ما قبل از این دولت صفر بوده اما با استقرار دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰، هفت روستا و در سال ۱۴۰۱ هم ۱۲ روستای بخش ماژان آسفالت شده اند.
🔹قناعت افزود: دولت سیزدهم به نقاط کمتر توسعه یافته بیشتر توجه داشته و فضای مثبت کاری در دولت وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه احداث باند دوم محور طبس -خوسف آغاز شده، افزود: ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات توازن برای این پروژه در نظر گرفته ایم و ۱۰ میلیارد تومان دیگر هم به این مبلغ اضافه می شود تا کار شتاب بگیرد.
🔹استاندار افزود: محور مزار شاه سلیمان علی (ع) دغدغه مردم است که برای ۶ کیلومتر اجرای روکش آسفالت و چهار کیلومتر هم عملیات زیرسازی مبلغ هشت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته ایم و قیر رایگان هم از طریق راهداری تأمین خواهد شد.
🔹قناعت با بیان اینکه دو راه روستایی عیلکی و روبیات به طول سه کیلومتر از محل اعتبارات استانی ۴ میلیاد تومان مصوب می شود، گفت: قیر مورد نیاز این روستا از طریق راهداری تأمین می شود.
🔹وی با بیان اینکه عملیات آبرسانی به روستاهای سیوچاه و کفتر میلان بخش ماژان از طریق قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) در اولویت قرار می گیرد، تصریح کرد : برای احداث زمین چمن روستاهای اصغریه و قلعه زری هم ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان اختصاص دادیم.
🔹استاندار افزود: قنوات ۱۰ روستای بخش ماژان از جمله کلاته خداداد، صمد آباد، فریز، دیهوک و اصفکی با کمک جهاد کشاورزی استان احیا و مرمت می‌شوند.
🔹قناعت با اشاره به زیرساخت برق شهرک گلخانه ای ماژان هم گفت: در این خصوص با حضور دستگاه های متولی تصمیم گیری خواهد شد تا مشکل برق آن رفع شود.
🔹وی تصریح کرد: دو میلیارد تومان هم جهت اجرای طرح های عمرانی ماژان به شهرداری اختصاص می یابد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور