مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با اشاره به وظیفه مندی دامپزشکی در عرصه بهداشت و سلامت گفت: غذای سالمی که در اختیار خانواده ها قرار می گیرد حاصل تلاش این مجموعه است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، ، مهندس « نفیسه نخعی » صبح امروز در جلسه شورای عمومی کارکنان اداره کل دامپزشکی استان افزود: اشراف به وظایف دامپزشکی دارم و با فعالیت های این مجموعه بیگانه نیستم.در سال گذشته دوره های آموزشی از مزرعه تا سفره با همکاری اداره کل دامپزشکی. برای خانواده های استان. برگزار شده است و مجدد نیز آمادگی برای برگزاری این دوره آموزشی در محلاتی که این اموزشها را ندیده اند وجود دارد

وی اظهار کرد: ادارات کل زیر مجموعه سازمان جهادکشاورزی در استان عملکرد خوبی در واگذاری مسئولیت ها به بانوان داشته اند هر چند نگاه ما بر شایسته سالاری است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: باید بانوانی که شایسته هستند شناسایی و حمایت شوند چون سوابق نشان داده که بانوان در انجام دقیق امور محموله و وظایف عملکرد خوبی دارند.

در ابتدای این جلسه مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به نقش بانوان تحقق برنامه هادر دستگاه های اجرایی، گفت: ۱۷ نفر بانو در سطح دامپزشکی استان فعالیت می کنند.

دکتر « محمد اصغرزاده » اذعان داشت: بانوان در کمیته های تخصصی و فنی حضور پر رنگ دارند و در تصمیم گیری های کارشناشی برای مجموعه نقش ایفا می کنند.

وی با تبریک فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای تقدیر از بانوان شاغل در دامپزشکی استان بود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله