نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: روشنگری در سطح جهان به گونه ای بوده که حتی ملت‌های غربی هم بیدار شده اند لذا بیداری عمومی حاصل شده است.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی به مناسبت روز ارتش در بیرجند اظهار کرد: همانطور که تاریخ نشان می‌دهد به صورت قومی و منطقه ای دزد، ظالم و ستمگر وجود داشته و هر جامعه‌ای متناسب با آن اقداماتی داشته است اما در قرن نوزدهم و بیستم اتفاق نامیمونی افتاد و آن این بود که دزدان بین المللی در عالم بی‌خبری ملت‌ها جمع شدند تا مردم جهان را فریب دهند.

وی افزود: اینها همچون یک نمایش در سازمان ملل و دیگر مجامع نقش بازی می‌کنند در صورتی که غارت جهانی به طور بین‌المللی هدف نهایی آنهاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: در دنیای انفجار و انواع تبلیغات اینها بر افکار عمومی و دیدگاه‌های بشری بدترین اثر سوء را می گذارند به طوری که تشخیص حق برای جامعه بشری سخت شده است.

وی با اشاره به اینکه پرده‌هایی بر روی اندیشه و فکر مردم پدید می آید که تشخیص حق و باطل مشخص می شود گفت: در کتابی حدود هزار سال قبل حدیثی از پیامبر (ص) آمده و نام آن حجاب القوب است که ذکر می کند فردی از خاندان من با نام روح الله خواهد آمد تا این پرده‌ها را از پیش چشم مردم بردارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی یادآور شد: همچنین در کتاب‌ها آمده آینده‌ای خواهد آمد که یهود در فلسطین تشکیل حکومت دهد چون گاو شیرده غرب است اما امام علی (ع) قرن ها پیش گفته بود عرب زمانی از خود اختیار پیدا خواهد کرد و می‌تواند تصمیم بگیرد که با اسلام هماهنگ باشد.

وی افزود: بر اساس این فرموده تا زمانی که اتحاد بین عرب و اسلام حاصل شود جنگی رخ خواهد داد که یهود صهیونیسم اشغالگر با این همه جنایت شکست خورده و فلسطن آزاد خواهد شد لذا فلسطین موقعیتی پیدا می‌کند تا زمانی که مردم جهان آرزو کنند جزوی از آن باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سیلی اخیر ایران در پاسخ به اسرائیل ادامه داد: ملت‌های عرب باید از ایران مقابله با دشمن را بیاموزند.

وی گفت: امید است درسی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه مسلمانان داد به این امر تحقق ببخشد و این چند کشوری که پایگاه‌های مقاومت هستند از فلسطین، لبنان، عراق گرفته تا ایران، یمن، افغانستان و سوریه، دشمن را به رسوایی بکشانند لذا منتظر هستیم در زمینه مناسبی به اشغال این ستمگران در کشورهای اسلامی خاتمه داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: دفاع مقدس زمانی که پیش آمد مردم نیروهای مسلح و نظامی را تنها نگذاشتند و آمدند بازو به بازو در کنار آنها با دشمن جنگیدند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور