مدیرعامل دارالشفا امام حسین(ع) فردوس گفت: پروژه کلینیک دارالشفا امام حسین(ع) این شهرستان به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده و نیازمند کمک خیرین است.

به گزارش ایرنا، سید مهدی علیپرست روز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان فردوس افزود: این دارالشفا در ۲ حوزه درمانی و بنیاد خیریه در شهرستان فردوس فعالیت می‌کند.

وی اظهار داشت: در بخش درمانی این بنیاد، تمامی  بیماران محروم و سرطانی راکه نیازمند حمایت باشند را تحت پوشش قرار داده و با توجه به گرانی دارو و  بالابودن هزینه‌ درمانی، تمام هزینه‌های این افراد را پرداخت می‌کند.

مدیرعامل دارالشفا امام حسین(ع) فردوس گفت: عملکرد دارالشفا امام حسین(ع) با سایر خیریه‌ها متفاوت بوده و صرفا در بحث دارو و درمان بیماران محروم و سرطانی فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال ۱۹۰ میلیون تومان به بیماران محروم و سرطانی مساعدت شده است.

او با اشاره به احداث کلینیک تخصصی دارالشفا امام حسین(ع) در فردوس اشاره کرد و گفت: این کلینیک در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با زیربنای سه هزار مترمربع در چهار طبقه در حال احداث بوده که تا کنون بیش از سه میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است.

علیپرست یادآور شد: این پروژه با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

او افزود: این کلینیک با هدف کمک به امر بهداشت منطقه در حوزه‌های دندان پزشکی، فیزیوتراپی، پزشک عمومی، طب سنتی و سایر تخصص‌ها احداث خواهد شد.

مدیرعامل دارالشفا امام حسین (ع) گفت: در این دارالشفا با توجه به اینکه مواد و لوازم دندانپزشکی افزایش زیادی داشته است، اما خدمات در این مکان تنها ۲۵ درصد افزایش داشته، با این وجود باز هم تمامی افرادی که به این مرکز مراجعه می کنند از تخفیف ۳۰ درصدی خدمات نیز بهره‌مند می‌شوند.

علیپرست اظهار داشت: قیمت داروها خیلی گران شده و مراجعین به دارالشفا نیز به همین دلیل زیاد شده که از تمام خیرین تقاضا داریم در این زمینه بیشتر از قبل یاری‌گر این مرکز خیریه باشند.

وی افزود: وجود یک بخش خصوصی در کنار بخش دولتی نیاز مبرم هر شهر است که این نیاز را دارالشفای امام حسین (ع) برعهده دارد.

در این آیین مدیرعامل این مرکز از تلاش‌های خبرنگاران و همکاری‌های صمیمانه این عزیزان با دارالشفای امام حسین (ع) تقدیر و تشکر کرد.