مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی ویژه مشمولین حوزه های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی با اخذ مجوز اشتغال خانگی میسور گردید.
، علی فرخنده با اشاره به تخصیص تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در راستای حمایت از این قبیل فعالیت ها صورت پذیرفته، هماهنگی به منظور “معرفی اخذ وام” با شرایطی آسان، اقساط طولانی مدت و حداقل سود بانکی ممکن است.
وی افزود: استان خراسان جنوبی دارای سهمیه ۶٠ نفری و پوشش قریب به ۱۲۸ رشته مربوط به فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله رسانه‌ای، هنری، فرهنگی و قرآنی جهت معرفی برای اخذ این تسهیلات می باشد که با توجه به سهم هر شهرستان واگذار خواهد شد.
فرخنده ادامه داد: افرادی که قبلاً مشمول اخذ تسهیلات شدند و یا دارای مشاغل دولتی هستند از دریافت این قبیل خدمات ممنوع می باشند.
لازم به ذکر است به دلیل محدودیت در سهمیه معرفی اخذ وام، علاقه مندان در اسرع وقت با به همراه داشتن مدارک مثبِت توانایی اشتغال در رشته های مورد تقاضا به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان خراسان جنوبی مراجعه نمایند و نسبت به اخذ مجوز اشتغال خانگی از طریق درگاه اینترنتی https://mojavez.ir/ اقدام نمایند.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور