مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ۵۲ نفر از برترین‌های فضای مجازی، تیم‌های رویداد تولید محتوای بسیج و برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان جنوبی تجلیل شدند.

 سجاد رضایی  در همایش مجاهدان سایبری و اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان جنوبی اظهار کرد: در قالب این همایش سه تقدیر از برتری‌های فضای مجازی، تیم‌های رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج و جشنواره رسانه‌ای ابوذر خواهیم داشت.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اواخر آبان ماه در سه بخش نرم افزار موبایل، پویانمایی و تولید انیمیشن و بازی تلفن همراه برگزار شد که امروز از برگزیدگان تقدیر می‌شود.

رضایی ادامه داد: برگزیدگان مرحله استانی در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج شرکت کردند و تیم بزرگمهر قاین رتبه اول را کسب کرد که نشان‌دهنده این است که حوزه اقتصاد دیجیتال یک سرفصل عظیم و پراستعداد و باکیفیت است که می‌تواند جهش‌های اقتصادی خوبی برای استان ایجاد کند.

وی به برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: ۳۷۵ اثر در بیرخانه جشنواره دریافت شد که پس از داوری ۱۸ اثر برگزیده انتخاب شد و امسال شاهد ارتقای کیفی آثار در حوزه خبر و رسانه بودیم.

مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به تجلیل از ۵۲ نفر از برترین‌های فضای مجازی، رسانه‌ای و تولید محتوای دیجیتال بسیج در همایش مجاهدان سایبری، عنوان کرد:

رضایی با تأکید بر اینکه امسال در حوزه پایشگری، انتشار، سواد رسانه‌ای کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته است، عنوان کرد: اگر تولید محتوا در مقابل هجوم گسترده دشمن در فضای مجازی طی اغتشاشات اخیر نبود اتفاقات دیگری رقم می‌خورد.

وی با اشاره به هجمه توپخانه عظیم دشمن که بزرگترین جنگ روایت‌ها را بر علیه جمهوری اسلامی راه انداخته بود، افزود: دشمنان تمام نیروها را به خط کرده بودند تا در فضای مجازی به عنوان یک سرباز عمل کنند و اگر فعالیت نیروهای سایبری و فضای مجازی نبود شاهد اتفاقات ملموس نبودیم.

وی بیان کرد: باید باطن صاف انقلاب اسلامی را با استفاده از فضای مجازی به گوش جهانیان برسانیم و امیدواریم پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم لا اله الا الله را بر قلل رفیع جهان برافرازیم.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور