فرماندار نهبندان در دیدار بافخر سرپرست بازارچه های استان: تاثیر مستقیم بازارچه ها در معیشت مردم منطقه و بخصوص نوار مرز بر هیچ کس پوشیده نیست
فخر سرپرست سازمان بازارچه های استان با مجیدبیکی فرماندار شهرستان نهبندان دیدار و گفتگو کرد .
بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در این دیدار اظهار نمود : تاثیر مستقیم بازارچه ها در معیشت مردم منطقه و بخصوص نوار مرز بر هیچ کس پوشیده نیست و تمام تلاش ما پیگیری واردات و صادرات بعضی از اقلام از بازارچه دو کوهانه است .
وی درادامه گفت : از همکاری و دغدغه مندی و تعامل مجموعه همکاران بازارچه ها بخصوص آقای فخر تقدیر و تشکر می کنم.
نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد : برای راه اندازی مجدد بازارچه دوکوهانه در کل شهرستان ما صدای واحدی داشته و آمادگی صد درصدی داریم که برای تکمیل و اصلاح و فراهم نمودن زیر ساخت‌ها اقدام کنیم منتهی در استان بخصوص در مجموعه کمرگ استان بایستی کمک کرده و نگاه استانی بر تمامی دستگاه‌ها بنحوی تدبیر گردد که مکاتبه شهرستانی و تاکیدات استاندار محترم از طرف دیگران مدیران و مسئولین استانی همپوشانی و مجموعه به یک آینده واحد تبدیل گردد.
بیکی اشاره کرد : بازارچه دوکوهانه شهرستان نهبندان از نظر موقعیت جغرافیایی هم موقعیت ویژه‌ای داشته و از هر جهت مورد تایید و مناسب می باشد و نگاه‌ها در استان همانند استاندار محترم نگاه مثبت باشد.
در این دیدار فخرسرپرست سازمان بازارچه های استان گفت :پیرو جلسه شورای اداری با حضور استاندار خراسان جنوبی در دی‌ماه گذشته مصوباتی در مورد بازارچه دوکوهانه در نظر گرفته شده که وظیفه کابل نوری بر عهده بازارچه گذاشته شد.
که این کار ظرف دو هفته انجام شده است منتهی با جمیع احوالات هنوز بعضی زیر ساخت‌ها و نرم افزارها جهت سامانه راه نیفتاده است .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله