#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای از تلاش‌ها و خدمات دبیر شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی در دوره مقابله با کرونا تقدیر کرد.

 در متن نامه سید عباس صالحی به ناصر نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی آمده است: این روزها مردم عزیز میهن اسلامی ایران به واسطه بروز و ظهور ویروس شوم و فراگیر کرونا شرایط تلخ و البته درس‌آموزی را تجربه می‌کنند. زورآزمایی این بیماری شوم با اراده‌های سترگی مانند جامعه سلامت کشور در تاریخ این دیار کهن به شایستگی ماندگار خواهد ماند، همچنین نام کسانی که عاشقانه با بهره جستن از توان و ظرفیت فرهنگ، هنر، رسانه و دین، همدل و همراه رزمندگان خطوط مقدم برای سلامت روح و روان جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بر خود لازم می‌دانم به پاس مجاهدت‌ها و خدمات ارزشمندتان در دوره مقابله با کرونا به ویژه دبیری شورای اطلاع‌رسانی آن استان، انسجام بخشی، هماهنگی و سیاست‌گذاری فعالیت‌های نشاط انگیز و خانه محور، راهبری پویش‌های هنرمندان و خالقان آثار مرتبط و همچنین اهتمام و جدیت در اجرای سیاست‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله طرح فاصله گذاری اجتماعی و روز طبیعت، مراتب قدردانی خود را از جنابعالی، معاونان و همکاران پرتلاش آن اداره کل، نهادها و انجمن‌های صنفی اعلام داشته ضمن تاکید بر استمرار بی‌وقفه وظایف محوله سالی پر از نیکی و سلامتی برایتان آرزومندم.

۱۷ جلسه شورای اطلاع رسانی استان خراسان جنوبی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تا اسفند ۹۸ برگزار شد و از فروردین ماه امسال و در پی شیوع ویروس کرونا نیز کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی این شورا ذیل ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تاکنون ۸ جلسه و مصوبات مختلفی برای مقابله با کرونا داشته است.