مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره ) شب گذشته در بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام ماندگاری  از اساتید حوزه و دانشگاه در  این مراسم که  با حضور آیت ا… عبادی نماینده ، ولی فقیه در استان ، استاندار و مردم  در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار شد گفت:عده‌ای با هدایت امام راحل مجاهد فی سبیل الله شدن و عده‌ای هم که هدایت نشده سرنوشت بدی نصیبشان شد.
وی  با تاکید بر اینکه  امام خمینی (ره) مسیر مجاهدت، خدمت، بصیرت و دشمن ستیزی را برای عاقبت بخیری مردم به ارمغان آورد،  در خصوص اهمیت انتخابات نیز گفت:شرکت در انتخابات واجب و :حضور گسترده در انتخابات و هر انگشت رای ما همانند تیری به سمت دشمن است.
حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه امام چشم مردم را به باطن واجبات باز کرد گفت:امت انقلابی ما شایسته نیست امام را تنها بگذراند و مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار ضروری است.
وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات، رای دادن به نظام اسلامی و تجدید بیعت با شهداست یادآور شد: نظام ما ۴۲ ساله است که با وجود ویروس داخلی منافقین مبارزه کرده، ولی از پا در نیامده است و با تلاش روز افزون در حال پیشرفت و مقتدر است.
حجت السلام ماندگاری اشاره‌ای هم به مشکلات جامعه کرد و گفت: مشکلات اقتصادی همچون غباری بر کشور است و بهترین غبارروبی، شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.
وی تاکید کرد:برای حل مشکلات نیازمند است مسوولان مبانی اسلام را در کشور عملی کنند.