جلسه هم اندیشی روسا ونواب رییس هیات های اسکیت شهرستانها و اعضای کمیته های هیات استان برگزار شد.
اولین جلسه هم اندیشی روسا و نواب رییس هیات های شهرستانها و اعضای هیات رییسه و کمیته های اسکیت استان در سال ۹۶ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان : در این نشست که همزمان با برگزاری مسابقات اسکیت زیر ۱۲ سال استان برگزار شد ، پاکرو رییس هیات اسکیت استان ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت : با توجه به اینکه رشته ورزشی اسکیت از جمله رشته های همگانی است که مورد توجه خانواده ها می باشد لذا یکی از مهمترین مسئولیت ها ووظایف هیاتهای شهرستانی اجرای طرح استعداد یابی در شهرستانهاست که این مهم می بایست تاپایان مرداد ماه در شهرستانهای استان عملیاتی شود .
وی در ادامه در خصوص حمایت از باشگاهها و فعالیتهای آموزشی گفت : به منظورهمسان سازی فعالیتهای آموزشی مربیان هیات اسکیت استان می توانند طرح ها و پیشنهادات خود را ظرف ۱۵ روز آینده به هیات استان ارائه نمایند تا در جلسه تخصصی که در همین زمینه تشکیل خواهد شد بررسی و در صورت تایید اعضا جهت همسان سازی فعالیتها به هیاتهای شهرستانی ابلاغ گردد.
رییس هیات اسکیت استان با تاکید برکمبود منابع اعتباری ادارات ورزش و جوانان گفت : در جهت رفع مشکلات و همچنین پیشبرد اهداف هیاتهای شهرستانی می بایست به دنبال راهکارها و راههای در آمدی در هیاتها باشیم و به جهت تسهیل در اعزام تیم های شهرستانی به مسابقات طبق مصوبه مجمع عمومی هیات ۲۰درصد از در آمد های آموزشی در هر شهرستان به این امر اختصاص یابد.
وی همچنین در خصوص ساخت وراه اندازی اپلیکیشن هیات اسکیت خراسان جنوبی درراستای طرح اسکیت کارت دیجیتالی که در جلسه مجمع به تصویب رسیده بود توضیحاتی روبه سمع و نظر حاضرین رساند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله