این روزها، اصلاحات و اعتدال هم دلواپس است. اما جنس این دلواپسی فرق دارد. خمیرمایه‌ی

این دلواپسی، نگرانی برای تغییرات در راه رشد و اعتلای جامعه و شهر و دیارمان است.

آقای استاندار، این روزها ما دلواپس مدیرانی هستیم که همچون هزارتوی عنکبوتی در جای جای این استان جا خشک کرده‌اند و از تفکری برخوردارند که مخالف دیدگاه حاکم دولت و دولت‌مردان است. تفکری که در آن، برای حفظ مصالح و پست مدیریتی که هنوز بر مسند آن  قدرت‌نمایی می‌کنند، لحظه به لحظه رنگ عوض می‌کنند. آنانی که حتی پروفایل شبکه‌های اجتماعی‌شان، در چند روز آخر تبلیغات انتخاباتی، به رنگ رقیب شد، چون معادلات پیش رو را به نفع رقیب می‌دیدند و در کروموزم وجودیشان رنگدانه‌هایی از جنس رقیب حلول کرد. ما دلواپس اینان هستیم که موجوداتی بس شگرف و دم‌الخلقه‌ایی هستند.

آقای استاندار، این روزها برای مدیرانی دلواپسیم که محو در جایگاه مدیریت خود هستند و حتی در جواب دادن به ارباب رجوع نیز تعلل می‌کنند و احساس می‌کنند بسان چهار سال قبل، با تمام کم‌کاری و عدم همراهی با دولت، در آن پست باقی می‌مانند.

نمی‌دانید چقدر دلواپسی از این نوع و انتظار کشیدن برای هوای تازه و نفس مسیحایی که در این استان گم شده است، سخت است. آقای استاندار، نگاه تحول‌خواه شما بر کسی پوشیده نیست. در این استان، مدیرانی در رتبه‌ی عالی و نیز در کسوت معاونت در ادارات استراتژیک، بر مسند مدیریت هستند که حتی ساده‌ترین جزء مدیریت، که همانا تکریم ارباب رجوع و مردم است را یاد نگرفته‌اند.

این روزها همه دلواپس این جماعت هستند، نه مدیرانی که تکلیفشان با خودشان روشن است. باور کنید مدیرانی که نگاه سیاسی‌شان در تقابل با تفکر تدبیر امید و اصلاحات است، قابل اعتمادتر از این مدیران دم‌الوقت هستند. انسان باید دلواپس اینان باشد که هنوز در ادارت مختلف این استان تحت عناوین مدیر کل، معاون، مدیر روابط عمومی و عناوین دیگر جولان می‌دهند.

این روزها، تمام مدیرانی که در چهار سال گذشته در مدیریت خود، حتی جرأت تغییر جزئی نداشته‌اند، منتظر نظرات یا تغییرات احتمالی شما هستند.

آقای استاندار، استدعا داریم که این دلواپسی را از بدنه‌ی اصلاحات و اعتدال در این استان رفع کنید.ش

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله