#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

 رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۹۰ نفر از پرسنل و دانشجویان دانشگاه در حوزه‌های مختلف، به بیماری کرونا مبتلا شدند و مدافع سلامت مرحومه منصوره حسینی اولین پرسنل بهداشت خراسان جنوبی است که جان خود را در این راه از دست داد.

 محمد دهقانی فیروزآبادی روز چهارشنبه در پی درگذشت بهورز خانه بهداشت روستای مهموئی در پیامی این مصیبت را به خانواده آن مرحومه و جامعه دانشگاهی علوم پزشکی بیرجند تسلیت گفت.

وی اظهار داشت: روز گذشته اولین پرسنل سلامت، بهورز فداکار خانه بهداشت مهموئی، مرحومه منصوره حسینی در راه دفاع از سلامت مردم و مبارزه با بیماری کرونا جان خود را فدا نمود. لذا این مصیبت را به خانواده آن مرحومه، مردم خراسان جنوبی و همه همکاران خود در حوزه بهداشت تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: برای اینکه مدافع سلامت مرحومه منصوره حسینی به عنوان شهید اعلام شود، مدارک و مستندات مربوطه به وزارت ارسال و پس از تایید و طرح در کمیته مربوطه، تصمیم نهایی به اطلاع هم استانی‌های عزیز خواهد رسید.

بنابر این گزارش روز گذشته مراسم تشییع و تدفین مدافع سلامت منصوره حسینی بهورز فداکار و پرتلاش خانه بهداشت مهموئی از توابع شهرستان بیرجند برگزار شد.

«منصوره حسینی» متولد ۲۹ شهریور سال ۱۳۶۶ در تهران بود و حدود ۱۱ سال از عمر با برکت خویش را در راه خدمت به مردم روستای مهموئی در طبق اخلاص نهاد و در این راه جان خود را فدا کرد.