بنا بر گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، به نقل از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی،اولین جلسه کمیته خدمات حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان با حضور اعضاء و به منظور برنامه‌ریزی و ساماندهی ارائه خدمات تشکیل و تبادل نظر گردید.

جعفر شهامت، افزود: با توجه به تعیین این اداره کل به عنوان ریاست کمیته سفرهای نوروزی استان و به منظور هماهنگی، تبادل نظر ، برنامه‌ریزی و ساماندهی ارائه خدمات به مسافرین نوروزی و ارتقاء سطح کیفی و ایجاد بستر لازم برای جابجایی مطلوب مسافرین با حضور اعضاء کمیته تشکیل گردید.

وی، ادامه داد: کمیته یادشده از جمله کمیته‌های ده گانه ستاد هماهنگی خدمات  مسافری نوروزی ۹۷ استان است که بر اساس دستورالعمل ابلاغی جابجایی مسافرین و ارائه خدمات با حضور اعضاء مشخص و مرتبط تعیین و انجام وظیفه می‌نماید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، عنوان کرد: این جلسه با حضورکلیه اعضاء خدمات‌رسان نوروزی و امدادی تشکیل گردید که نسبت به ارائه برنامه‌های مربوطه اقدام نموده و مقرر گردید پیگیری اجرایی شدن مصوبات توسط اعضاء اقدام گردد که از جمله مهمترین مصوبات موارد به استقرار امداد خودروی نوروزی، هماهنگی برنامه‌های اعضاء، برنامه‌ریزی نمایشگاه نوروزی کمیته حمل و نقل و ترافیک و نحوه ارائه خدمات بیمه ای و هماهنگی جهت مشارکت اعضای کمیته در مانور اشاره نمود.

شهامت، در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی که انجام خواهد پذیرفت بتوانیم شاهد ارائه خدمات مطلوب و بهتر نسبت به گذشته و همچنین ارتقاء سطح، رضایت مسافرین و گردشگران نوروزی باشیم.

لازم به توضیح است سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ استانی وسامانه ۱۴۱ کشوری جهت پذیرش هرگونه نارسائی و انتقاد و پیشنهاد، شکایت شهروندان در بخش حمل ونقل جاده ای اعم از مجتمع های خدماتی و رفاهی ، وضعیت راهها،ناوگان حمل ونقل عمومی در نظر گرفته شده است

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله