مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در بازدید از دفتر انجمن سینمای جوانان ایران دفتر بیرجند گفت:انجمن سینمای جوان خراسان جنوبی باید بازوی توانمندی در حمایت از هنرمندان جوان باشد

؛ علی فرخنده  در ادامه برنامه های مهر سینمای استان در بازدید از انجمن سینمای ایران دفتر بیرجند ضمن قدردانی از تلاش های فیلمسازان استان و موفقیت های آنان، ضمن اشاره به محدودیت ها و مشکلات موجود، از هنرمندان خواست تا با همدلی و همیاری به فعالیت خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد:باید تلاش کرد تا از ظرفیت هایی که در دفاتر استانی و شهرستان ها وجود دارد استفاده لازم را برد لذا ضروری است یک هم افزایی شکل بگیرد تا در این خصوص اتفاقات خوبی بیافتد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید فعالیت های سینما به انجمن سینمای جوانان استان سپرده شود، تصریح کرد: انجمن سینمای جوان باید بازوی توانمندی در حمایت از هنرمندان جوان استان باشد.

لازم به ذکر است؛ سامان ضابطی مدیر انجمن سینمای جوانان ایران دفتر بیرجند در ابتدای این دیدار به ارایه گزارشی از تحولات انجمن پرداخت و ایده‌های اجرایی خود را در زمینه برنامه های آینده انجمن تشریح کرد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور