#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، دانشگاه‌ها باید برای برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو از ظرفیت‌های فضای مجازی و ویدئو کنفرانسی استفاده کنند.

 ناصر خوش خبر روز شنبه در نشست کمیسیون دانشجویی استان به ۱۶ آذر به عنوان روز دانشجو اشاره کرد و گفت: این روز، نماد حق طلبی، آزادیخواهی و استکبارستیزی دانشجویان است.

وی درخصوص مراسم ویژه این روز که هر سال در دانشگاه ها برگزار می‌شود، متذکر شد: برگزاری چنین مراسمی، نشانه سرزنده بودن دانشگاه‌ها و دانشجویان است.

معاون استاندار خراسان جنوبی بر لزوم برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو تاکید کرد و گفت: آنچه از این مراسم انتظار می‌رود، تقویت وفاق و اتحاد بین همه جریان‌های دانشجویی همچنین ایجاد فضای نشاط و شادابی سیاسی توام با همدلی و آرامش است.

وی اضافه کرد: دانشجویان، سرمایه‌های طلایی و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و نقش دانشگاه‌ها و دانشجویان در آگاهی بخشی به جامعه و پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر است.

خوش خبر بر تداوم هوشیاری و حضور این قشر تاثیرگذار در حل مشکلات کشور تاکید کرد و پاسخگویی به مطالبات قانونی آنان را از سوی مسوولان دانشگاه‌ها خواستار شد.

وی گفت: دانشجویان ضمن رصد مسائل سیاسی و اجتماعی همچنین تحولات داخلی و خارجی با حساسیت کامل، باید بیش از گذشته به کسب علم و دانش اهتمام ورزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به درخشش دانشجویان دیروز و دانشمندان امروز در جهان، اظهار امیدواری کرد: از این پس نیز در روند پرشتاب تحولات علمی جهان، با توکل به خداوند و پشتکار و تلاش دانشجویان و دانشمندان عزیز، ایران اسلامی بتواند در سطح منطقه و بلکه جهان به قله‌های رفیع دست یابد.

در این نشست با حضور همه اعضا مقرر شد با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی برنامه‌ها و مراسم مربوط به گرامیداشت روز دانشجو در همه دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی به صورت غیرحضوری برگزار شود.