نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: به نظر می‌رسد که باید سخن از قانونمندی قلم و بیان سخن بگوییم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز شنبه ۲۱ آبان در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: ماهیت و ذات انسان فرهنگی است و از این جهت کار در حوزه کتاب و کتابخوانی از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه کار کتابداران و و فعالان حوزه کتاب و نشر بسیار ویژه است، افزود: دشمنان برای رسیدن به مقاصد پلید خود از الفاظ فریبنده و پر جاذبه استفاده کرده و در این زمینه فعال هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کتاب باعث رشد انسان است، بیان کرد: ایرانیان قرن‌ها پیشوای علم و فرهنگ سالم و سازنده در جهان بشر بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سو استفاده دشمنان از واژه‌هایی چون آزادی قلم، ادامه داد: دشمن حرف از آزادی قلم و بیان می‌زند ولی در عرصه عمل از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

وی گفت: دشمنان در بسیاری از موارد امکان توهین به انبیا الهی را به بهانه آزادی قلم و بیان مجاز می‌شمارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خراسان جنوبی با اشاره به دروغ‌های رسانه‌های غربی و بیگانه در ایام آشوب‌های اخیر، اظهار کرد: این دروغ پردازان می‌خواهند برای ما آزادی قلم را معنا کنند.

عبادی با تأکید بر قانونمندی قلم و بیان تصریح کرد: قانونمندی قلم به معنای آزاد بودن مطالب مفید و سازنده و آگاهی بخش است چرا که ما با زبان و نوشتار خود نباید حقوق انسان و جامعه را ضایع کنیم.

وی با بیان اینکه مردم باید در ارائه نقدهای خود و مطالب علمی آزاد باشند، یادآور شد: از طرفی باید بدانیم که به چه کسی و چه امری اعتراض داریم و آیا به دشمنان قسم خورده ایران و امپراطوری رسانه‌ای آنان نیز اعتراض می‌کنیم.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور