#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مدیر پایانه‌ مرزی ماهیرود گفت: ایام نوروز ۱۴۰۱ پایانه مرزی ماهیرود فعال است و خدمات‌دهی کامل به مسافرین و رانندگان انجام می‌شود.

 علی‌اکبر مزیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه‌ای در خصوص هماهنگی بین ادارات مستقر در پایانه مرزی ماهیرود برای  خدمات‌دهی  ایام تعطیلات نوروز برگزار و بر ارایه مطلوب خدمات تاکید شد.

وی ضمن تشکر از تمامی دستگاه‎های اجرایی مستقر در پایانه‌مرزی ماهیرود، افزود: تنها معبر رسمی برای  خدمات‌دهی به مسافران و رانندگان در ایام تعطیلات نوروز پایانه‌ مرزی ماهیرود است.

مدیر پایانه‌ مرزی ماهیرود ادامه داد: پایانه‌های مرزی برای ارائه خدمات مطلوب و تسریع در تردد به مسافران و رانندگان، روزهای تعطیل و غیرتعطیل نوروز، مشابه ایام سال فعال است.

وی تصریح کرد: بهسازی امکانات و تجهیزات خدمات‌دهی و رفاهی در این پایانه‌ها، ساماندهی محوطه پایانه ‌مرزی از جمله برنامه‌های مستمر در طول ایام نوروز بوده و برای ارائه خدمات بهینه نسبت به بازدید و کنترل فنی از تمامی تجهیزات و امکانات اقدام شده است.

مزیدی گفت: بازدیدهای مستمر از ناوگان حمل و نقل برون شهری سواری و کرایه‌ای در ایام طرح جزو برنامه کاری است و هر نوع شکایاتی در خصوص ارائه خدمات‌دهی با قید فوریت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بازارچه مرزی ماهیرود یا میل ۷۸ واقع در شهرستان سربیشه و بخش درح با بیرجند ۱۷۵ کیلومتر و با ولایت فراه در کشور افغانستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.