مهندس سیدعلی‌اکبر پرویزی، امروز(۳۱ مردادماه)، در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: امسال ۷۰۰ طرح در هفته دولت به بهره‌برداری و یا عملیاتی می‌شود که از این تعداد،  ۶۶۰ طرح به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی بیش از ۴۰ طرح آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه عمده طرح‌ها درحوزه روستایی و بخشی شهری است، افزود:۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های عمرانی درنظر گرفته شده و ۴۷۰میلیارد تومان مربوط به سرمایه‌گذاری و طرح اقتصادی است.

استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: درحوزه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی۱۵۰طرح به بهره‌برداری می‌رسد و درحوزه‌های آب و فاضلاب، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی و علوم‌پزشکی نیز طرح و پروژه‌هایی خواهد بود.

پرویزی با بیان اینکه بخش عمده پروژه‌ها، خدمات‌رسانی در حوزه آب، برق، گاز، مخابرات و راه روستایی و شهری است، اظهار کرد: پیمانکاران در جاده‌های مواصلاتی استان در مسیرهای بیرجند به قائن، بیرجند به سربیشه و نهبندان، طبس به راور و دیهوک در حال کار هستند که در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این مسیرها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امسال ۹۰۰میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی درسطح ملی با حضور رئیس‌جمهور در استان به بهره‌برداری رسید، یادآور شد: امیدواریم امسال درحوزه اقتصاد مقاومتی پروژه‌های جدیدی را آغاز کنیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله