سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اهدای اعضای شادروان هادی حدادی ۳۵ ساله ساکن بیرجند که به علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به هفت بیمار نیازمند پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.

 دکتر علی اکبر اسماعیلی در این خصوص افزود: بااعلام رضایت خانواده  مرحوم حدادی ۷ عضو قلب، کبد، کلیه ها، قرنیه ها و قسمتی از پوست به ۷ بیمار در انتظار پیوند به صورت رایگان اهدا شد.

وی از اهدای عضو به عنوان باقیات صالحات برای اهدا کننده و خانواده وی یاد کرد و در پیامی خطاب به خانواده مرحوم حدادی ضمن عرض تسلیت، ابراز همدردی و تقدیر از این عمل انسان دوستانه و ایثارگرانه  تصریح کرد: اکنون که اعضای مرحوم هادی حدادی، جانی دوباره به بیماران دردمند بخشیده و امید زندگی و زنده ماندن را به خانواده آنها هدیه داده است نشان از روح بزرگ و نوع دوستی شما می باشد. تسلیم شما در برابر تقدیر الهی و رضایت به عمل انسانی اهدای اعضای آن مرحوم توسط شما، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خدواند متعال، سبب تداوم حیات این بزرگ مرد در وجود ۷ بیمار نیازمند پیوند خواهد بود. از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب آرامش و آمرزش و برای شما خانواده بزرگوار صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.

 

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس بهداشت و ا حسن پور