معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ماموریت اصلی قرارگاه سپاه ایجاد امنیت پایدار مردمی در مرزهاست چراکه معتقدیم بدون حضور مردم نمی‌توان امنیت ایجاد کرد.

سردارعلی اکبر پورجمشیدیان روز شنبه در آیین توزیع ۲۳۸ سری جهیزیه در خراسان جنوبی افزود: اگر مردم مناطق مرزی را تخلیه کنند بدون شک ناامنی ها زیاد خواهد شد لذا برای ایجاد امنیت باید مردم حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: برای اینکه مردم در مرزها ماندگار شوند بایستی به زندگی و آینده خود امیدوار باشند که امیدواری به زندگی با ایجاد اشتغال، رونق کشاورزی، تولید، آب، سلامت و بهداشت حاصل می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای رفع محرومیت این موضوعات در دستور کار سپاه قرار دارد که امید است با همکاری همه نهادهای مرتبط و دستگاه‌های اجرایی این امر محقق شود.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با تمام وجود در مناطق مرزی با استقرار قرارگاه های حضرت ثامن الائمه (ع) و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی در خدمت مردم هستند تا همه سرمایه خود را پای کار بیاوریم.

سردار پورجمشیدیان عنوان کرد: در برخی نقاط استان خراسان جنوبی پیمانکاران و سرمایه‌گذاران نمی‌توانند همکاری کنند اما نوکری افتخار ماست و به دنبال سود و درآمد نیز نیستیم.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام وجود در خدمت مردم و مسئولان استان خراسان جنوبی است تا نسبت به رفع مشکلات و محرومیت ها اقدام کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: به هر میزان که دستگاه های اجرایی استان، خیران و مردم برای رفع محرومیت ها و مشکلات کمک کنند به همان میزبان نیز توسط نیروی زمینی سپاه مساعدت خواهد شد.

وی بیان کرد: علیرغم اقدامات زیادی که برای رفع محرومیت در سالهای بعد از انقلاب در کشور انجام شده است اما مشکلات و محرومیت‌ها کماکان در برخی نقاط وجود دارد که برای دولت، نظام و دستگاه ها خوب نیست و بایستی با تمام وجود پای کار باشیم.

سردار پورجمشیدیان اضافه کرد: وجود محرومیت در برخی نقاط کشور به تحریم ها یا افراد خارجی وابسته نیست بلکه داخلی است و همه به ویژه علما و روحانیون می توانند در این زمینه کمک کنند.

وی محرومیت زدایی را بزرگترین راه مبارزه با دشمنان، صهیونیست‌ها و آمریکا دانست و گفت: امید است با محرومیت زدایی زمینه ایجاد اشتغال جوانان نیز در کشور فراهم شود تا با آرامش، عزت و اقتدار تحویل نسل های بعدی داده شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به زوج‌های جوان در این آیین افزود: هیچ منتی بر شما از این کار نیست زیرا این جهیزیه متعلق به امام رضا (ع) است و بخشی از آن را مقام معظم رهبری اهدا کرده اند.

وی ادامه داد: خوش به حال شما که زندگی خود را با اموال متعلق به امام رضا (ع) آغاز می‌کنید، با تمام وجودم آرزو می‌کردم فرزندان من نیز کنار دست شما می‌نشستند و یک قلم از این اقلام وارد زندگی آنها می شد.

سردار پورجمشیدیان به زوج های جوان تاکید کرد: زندگی خود را ساده بگیرد و همدیگر را درک کنید نگاهتان به زندگی دیگران نباشید و زندگی خوبی شروع کنید و قدر این زندگی را بدانید.

معاون امداد و محرومیت زدایی آستان قدس رضوی هم گفت: آستان قدس در کنار دولت و نهادهایی که قصد محرومیت‌زدایی دارند قرار گرفته است تا این امر هر چه بهتر محقق شود.

حامد صادقی افزود: سایه لطف امام هشتم (ع) نه تنها بر سر تمام مردم جمهوری اسلامی ایران که بر همه عالم گسترده است لذا محرومیت زدایی جزو رسالت و تکالیف ماست.

وی بیان کرد: با ورود همه بخش‌ها و دستگاه های ذیربط به موضوع محرومیت زدایی به ویژه در مناطق مرزی، توفیقات ویژه‌ای در سال‌های اخیر حاصل شده است.

معاون امداد و محرومیت زدایی آستان قدس رضوی اظهار داشت: سال ۹۸ اقدامات خوبی در حوزه اشتغال نیز انجام خواهد شد که امید است به نقطه‌ای برسیم که با از بین بردن محرومیت در کشور پوزه آمریکا و همه دشمنان را به خاک بمالیم.

وی ادامه داد: از این طریق توان و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را همانطور که در عرصه موشکی و عرصه‌های مختلف توانستیم موفق شویم، به همه جهانیان نشان خواهیم داد.

صادقی تاکید کرد: همچنین رفع محرومیت از کشور به الگویی برای همه عالم تبدیل خواهد شد که این دور از دسترس نیست.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله