فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در دیدار با امام جمعه طبس ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام محمدی ، ایشان را یکی از ستون های معنوی شهرستان نامید و گفت: از اینکه همیشه راهنمای فرزندان خودتان در مجموعه سپاه شهرستان بودید شکر گذار خدا هستیم و وظیفه داریم به توصیه های معنوی که از طرف امام جمعه محترم داده می شود عنایت ویژه داشته باشیم.

سردار مهدوی ادامه داد: مجموعه سپاه حزب سیاسی و گروه سیاسی نیست و همواره سعی کردیم در مسیری حرکت کنیم که مورد تاکید مقام معظم رهبری است .اما تلاش مجموعه سپاه بر این است که این مجموعه ولائی همواره رهرو راه عظمای ولایت باشیم.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس نیز در این دیدار با قدردانی از حضور سردار مهدوی در شهرستان طبس و تقدیر از خدماتی که مجموعه سپاه در شهرستان داشته گفت: امیداوریم از رسالتی که بر عهده شما عزیزان برای حفظ ارزش های انقلاب و نظام وجود دارد استفاده کافی را ببرید.

وی افزود: همکاری و تعامل بسیار خوبی در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و… بین نهاد امامت جمعه شهرستان و سپاه طبس وجود داشته که فعالیت های هماهنگ در ستاد امر به معروف شهرستان نمونه عینی آن است و اقدامات خوبی و موثری در این راستا برداشته شده است.

حجت الاسلام محمدی در ادامه گفت ؛ به رغم همه بی مهری هایی که در دولت قبل نسبت با این مسائل شد اما در مجموع مجموعه سپاه با اقتدار و صلابت در مقابل دشمنان ایستاد و مجموعه کارها را به رساندند.

وی با اشاره به این که با روحیه تعاملی موجود روز به روز شاهد انسجام و اتحاد بیشتر هستیم تاکید کرد: همان طور که امام (ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود هر چه زمان می گذرد به عمق بیان نورانی امام و مقام معظم رهبری که از سپاه، بارها به عنوان یک مجموعه فعال تاثیر گذار یاد کردند بیشتر پی می بریم

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور