استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف مهم در اجرای رزمایش‌های کمک مومنانه و مهربانی که تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد، بهبود وضعیت معیشتی اقشار کم‌برخوردار استان است.

محمدصادق معتمدیان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان در مورد مسایل مهم استان مواردی را ذکر کرد.

وی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب و تعیین جهش تولید به عنوان شعار سال به تشریح برنامه‌های استان در راستای تحقق این شعار پرداخت.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر موفقیت‌های استان در اجرای پروژه‌های عام المنفعه در سال گذشته، درخصوص برنامه‌های عمرانی و زیرساختی دستگاه‌های اجرایی در سال جاری هم توضیحاتی ارایه کرد.

وی از روند اجرای کار در ستاد مدیریت کرونای استان گفت و ضمن قدردانی از همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی از زحمات و هم‌افزایی اعضای ستاد مقابله با کرونا، دستگاه‌های اجرایی، کادر درمانی و نیروهای مسلح در مدیریت بیماری قدردانی کرد.

معتمدین به اقدامات استان در راستای تمکین فرمایش رهبر معظم انقلاب و رسیدگی به آسیب دیدگان از بیماری کرونا اشاره و تصریح کرد: برپایی رزمایش کمک مومنانه و مواسات و رزمایش مهربانی از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: اقدامات خیرین و سپاه انصارالرضا (ع) همچنین نهادهای انقلابی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این زمینه جای تقدیر دارد.

استاندار خراسان جنوبی اصلی‌ترین اقدام در این زمینه را شناسایی افراد کم‌برخوردار و تدوین بانک اطلاعاتی جامعی از نیازمندان واقعی عنوان کرد.