?سه روز پیش به دلیل قطع ناگهانی برق و بر اساس گزارش مسئولین بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به گلخانه های سطح شهرستان بشرویه آسیب وارد شده است که گلخانه داران آسیب دیده ، عامل آن را عدم اطلاع رسانی از سوی مسئولین مربوطه عنوان کرده اند .
?در این بازدید که صبح امروز صورت گرفت ، دادستان بشرویه از هر سه گلخانه داخل و خارج شهر شخصا بازدید و ضمن گفتگو با خسارت دیدگان ، خسارت های وارده را نیز از نزدیک بررسی کرد .
? احسان خسروی دادستان شهرستان بشرویه در حاشیه بازدید از این گلخانه ها در گفتگو با خبرنگارما گفت : پیرو فرمایشات مقام عظمای ولایت و ریاست محترم قوه قضائیه وظیفه تمامی دستگاه ها بالاخص دستگاه قضایی حمایت قاطع و تمام قد از تولید کنندگان به ویژه نسل جوان می باشد .
? وی افزود : در قضیه ایراد خسارت به گلخانه ها توصیه بنده به تمامی خسارت دیدگان این هست که به فوریت ضمن مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی ، دادخواست تامین دلیل و سپس دادخواست مطالبه خسارت را مطرح کنند تا موضوع از طریق محاکم حقوقی دادگستری پیگیری شود .
? خسروی بیان داشت : دادستانی نیز از حیث وظیفه مدعی العموم بودن موضوع را به جد پیگیری و در صورت احراز قصور از ناحیه هر دستگاهی با مقصرین احتمالی برخورد خواهد کرد .
? دادستان شهرستان بشرویه گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل سرد سال ، به کلیه مدیران دستگاه های اجرایی خاطرنشان می شود که وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهند و الا در صورت ورود هر گونه حادثه احتمالی و ایراد خسارت به مردم و احراز سهل انگاری و یا قصور ، دستگاه قضایی به هیچ وجه تضییع حقوق عامه را برنخواهد تافت .