دبیر ششمین دوره جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی از اکران پنج عنوان فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در بخش سیمرغ و پروانه ها همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر در تالار ایثار بیرجند خبر داد.

سید علی زمزم با بیان این که این فیلم ها از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه همه روزه جز پنجشنبه و جمعه، در ساعت ۱۰ صبح اکران خواهند شد، ادامه داد: تماشای این فیلم ها رایگان می باشد. به گفته وی “قطار آن شب” به کارگردانی حمیدرضا قطبی، “بیست و سه نفر” به کارگردانی مهدی جعفری، “کاتی و ستاره” به کارگردانی عبدالرضا مجلسی، “منطقه پروازممنوع” به کارگردانی امیر داساگر و “تورنا ۲ ” به کارگردانی سیدجواد هاشمی عنوان های فیلم های بخش کودک و نوجوان هجدهمین جشنواره فیلم فجر است که در این استان به روی پرده می رود.
دبیر ششمین دوره جشنواره فیلم فجر خراسان جنوبی از انجام هماهنگی های لازم با اداره کل آموزش و پرورش استان جهت استفاده دانش آموزان از این فیلم ها، سخن گفت و بیان کرد: ظرفیت اعلام شده برای فیلم های سانس بخش سیمرغ و پروانه ها، ۲۸۵ نفر می باشد.
گفتنی است فردا ۱۵ بهمن ماه، اولین روز جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی با اکران فیلم قطار آن شب به کارگردانی حمیدرضا قطبی آغاز و با نمایش فیلم های روز بلوا در سانس های ۱۶ و ۲۱ و فیلم من میترسم در سانس ۱۸:۳۰ پایان می یابد.