🔹استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان برای محور نهبندان- سربیشه اعتبار گرفته ایم تا اجرای پروژه سرعت بگیرد.
؛ جواد قناعت  در جریان حضور در شهرستان نهبندان و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه هایی در حوزه اقتصادی و زیرساختی استان بودیم و توفیق شده هر روز در یک شهرستان پروژه های مهمی را افتتاح و کلنگ زنی کنیم.
🔹استاندار با بیان اینکه در دهه فجر امسال در شهرستان نهبندان پروژه های خوب و زیر ساختی به مبلغ بیش از سه هزار و ۶۸۳ میلیارد تومان داریم، گفت: پروژه هایی که امروز در نهبندان برنامه ریزی شده، افتتاح ۱۴ کیلومتر روکش آسفالت محور نهبندان-سربیشه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نمایندگی از دیگر پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و افتتاح زمین چمن مصنوعی در پنج روستا با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان به نمایندگی در روستای اسدآباد بود.
🔹قناعت از آبرسانی به روستای استند نهبندان با اعتباری بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: طرح بهسازی و روشنایی شهرک صنعتی نهبندان به نمایندگی از پروژه های شرکت برق هم در این سفر افتتاح شد.
🔹وی عنوان کرد: با حضور قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از دو شرکت تعاونی بخش کشاورزی نهبندان بازدید به عمل آمد و فرصتی شد تا مدیران شهری و استانی موانع و دغدغه های تسهیلاتی خود را بیان کنند.
🔹استاندار گفت: مشکلات پروژه شرکت شیر و کشتارگاه طیور نهبندان با همراهی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی رفع خواهد شد.
🔹قناعت با اشاره به باقیمانده پروژه دوبانده شدن مسیر ارتباطی نهبندان- بیرجند به طول ۹۵ کیلومتر، گفت: ۵ کیلومتر این مسیر آماده افتتاح و ۶ کیلومتر دیگر در حال آسفالت است که برای باقی مسیر این مهم پیگیری انجام می شود.
🔹وی با تأکید بر اینکه موضوع راه ها به جد در دستور کار استان است، متذکر شد: ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور نهبندان- سربیشه جذب شده تا این پروژه سرعت بگیرد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور