نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: بسیج یک تعریف فرهنگی و نامحدود دارد، یعنی در یک نهاد خلاصه نمی‌شود.

ب حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه‌شنبه در دیدار فرمانده جدید ناحیه بسیج شهرستان بیرجند افزود: تفکر بسیجی یک فرهنگ برخاسته از دین است و تعریف فرهنگی آن، انواع قشرهای مردم در هرکجا که ساکن هستند و هر شغلی که دارند را شامل می‌شود.

وی گفت: در آستانه بزرگداشت لیله‌ القدر هستیم که مصادف با شب ضربت خوردن حضرت امیرالمومنین علی (ع) است و امیدواریم به برکت این ایام و شفاعت امیرمومنان علی (ع)، عاقبت همه ما ختم به خیر شود.

وی افزود: تحول و جا به جایی یک مسئله طبیعی است و هر مسئولیت، یک فرصت برای فرد است که چقدر از آن استفاده کند، لذا دعا می‌کنم تا شما حداکثر فرصت را از این مسئولیت ببرید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سپاه با تعریف خاص خودش، پاسدار انقلابی است که آن انقلاب، اسلام ما است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، و این خود معنی تعریف شده والایی است.

وی گفت: چه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تعریف محدود خودش به عنوان یک نهاد خاص و چه بسیج در تعریف فراگیر خودش، دارای دو شاخصه هستند که اگر این دو شاخصه در هرکجا جمع شود، تمامش خِیر و اگر نباشد، شَر است که یکی بصیرت و دیگری صداقت است.