#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که اگر شیوه نامه های بهداشتی رعایت نشوند و عدم برگزاری دورهمی ها تداوم نیابد، ممکن است وضعیت استان نیز به پرخطر تغییر پیدا کند، گفت: باید سطح آگاهی بخشی را با همکاری گسترده بدنه رسانه ای با هدف جلوگیری از عادی انگاری شرایط افزایش دهیم.

 پنجاه و دومین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی ۱۵ دی ماه با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

ناصر نبی زاده با اشاره به این که آمار ها نشانگر کاهش تعداد مبتلایان است ، اضافه کرد: اما نگرانی ها در کشور و خصوصا استان مازندران که همه گیری بیماری بالاست، وجود دارد.

وی با بیان این که در شرایط کنونی بیش از هر چیز به اطلاع رسانی نیاز داریم، خاطرنشان کرد: اگر حفاظت عمومی و رعایت شیوه نامه ها کمرنگ شود ، با وضعیت خطرناک تری در بهمن ماه رو به رو خواهیم شد.

نبی زاده با تاکید بر این که آگاهی بخشی در روستاها و حاشیه شهرها نیز توسط کمیته های اطلاع رسانی شهرستان ها انجام گیرد، بیان کرد: در جلسه آتی از کمیته اطلاع رسانی یکی از شهرستان ها برای ارائه گزارش دعوت خواهد شد.

وی با بیان این که در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مطابق دستور رئیس جمهور برای برخی رشته های اصناف که تاکنون بسته بودند، شیوه نامه های بهداشتی جهت بازگشایی تعریف خواهد شد، بیان کرد: پس از تصویب این شیوه نامه ها مطابق رنگ بندی شهرها،  اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد گرفت