#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت:با اجرای طرح هوشمند محدودیت کرونا در شهرستان طبس تعداد مبتلایان به کرونا ۱۸ درصد کاهش یافت.

 

فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس درحاشیه بازدید از ایستگاه‌های ورودی شهر با بیان اینکه این طرح موفقیت آمیز بوده گفت: در هفته دوم اجرای طرح محدودیت های کرونایی نسبت به هفته قبل ، کاهش ۱۷.۵ درصدی تعداد بستری‌ها و کاهش ۱۸.۴ درصدی تعداد مبتلایان را شاهد بودیم.

او با اشاره به اینکه در اجرای این طرح برای برخورد لازم می توان از اهرم‌های قانونی استفاده کرد ، گفت : از ورود ماشین‌های غیر بومی جلوگیری شد و جریمه‌ای برایشان صادر نشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با بیان اینکه در داخل شهر کار اطلاع رسانی و تبلیغات در سه روز اول اجرای طرح صورت گرفت افزود: از روز اول هیچ جریمه‌ای در داخل شهر نداشتیم و از روز چهارم  شروع به اجرای صدور جریمه کردیم .

فلاحی با بیان اینکه محدودیت تردد در طبس از ساعت ۸ شب  آغاز و تا ۴ صبح ادامه دارد گفت : از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۹۰ خودرو جریمه شدند .

او ادامه داد: در اجرای طرح هوشمند مدیریت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها فعلی در جهت بیماری کرونا از همشهریان و کسبه که به خوبی ما را همراهی کردند کمال تشکر را دارم.