با حضور قائم مقام وزیر علوم، شش پروژه در دانشگاه بیرجند، با اعتبار ۷۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

با حضور عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیات‌های امنا و هیات ممیزه مرکزی، استاندار خراسان جنوبی و سایر مسئولان استانی، امروز چهارشنبه ۲۵ دی، کارگاه‌های مهارت‌آموزی دکتر اسدالله زنگویی با زیربنایی ۱۸۰ مترمربع و اعتبار ۳۶۰۰ میلیون ریال از محل کمک‌های خیر و درآمدهای اختصاصی دانشگاه بیرجند افتتاح شد.

طرح محوطه‌سازی پردیس مهندسی نیز با زیربنای شش هزار مترمربع و اعتبار ۱۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و درآمدهای اختصاصی به بهره‌برداری رسید.

سالن امید این دانشگاه نیز با زیربنای ۲۰۳۲ مترمربع و اعتبار ۴۶ میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی و استانی افتتاح شد.

سرای دانشجویی عبدالعلی بیرجندی(خوابگاه متاهلین) با زیربنای ۴۸۰ مترمربع و اعتبار ۸ میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی و ابلاغی وزیرتخانه نیز با حضور قائم مقام وزیر علوم افتتاح شد.

مجتمع رفاهی، فرهنگی دانشگاه بیرجند(باغ امیریه) نیز با زیربنای ۳۰ هزار مترمربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی افتتاح شد.

همچنین با حضور قائم مقام وزیر علوم عملیات اجرایی آزمایشگاه مرجع با زیربنای سه هزار مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز و کلنگ‌زنی شد. این پروژه با مشارکت بانک تجارت و درآمدهای استانی ساخته خواهد شد.