?خبر ویژه مدیر کل امور اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی برای متقاضیان استخدام در فرمانداری ها و بخشداری ها:
اعلام فرصت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان در آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور

?مدیر کل امور اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی از تغییر زمان برگزاری و تعیین فرصتی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان در آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.
بهدانی با اعلام این خبر گفت: این فرصت شامل حال افرادی که برای فعالیت در فرمانداری ها و بخشداری های استان ثبت نام نموده اند نیز می شود.
?وی با تأکید بر پیگیری های شخص استاندار مبنی بر تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در حوزه های تابعه استانداری خاطرنشان کرد: بر این اساس و از طریق هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور، تعداد ۸۰ نفر در فرمانداری ها و بخشداری های استان به کار گرفته می شوند.
?به گفته وی؛ افرادی که در زمان ثبت نام در این آزمون برای فعالیت در فرمانداری ها و بخشداری های استان اعلام آمادگی نموده اند، می بایست در این فرصت تعیین شده به منظور ویرایش و اصلاح اطلاعات خود و انتخاب گزینه بومی اقدام نمایند.
?مدیر کل امور اداری و مالی استانداری تصریح نمود: سازمان اداری و استخدامی کشور در ارتباط با نحوه اعمال اولویت برای متقاضیان بومی شهرستانی در هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور، اطلاعیه ای صادر نموده و در همین راستا فرصتی را تعیین کرده است.
?بهدانی گفت: بر اساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، متقاضیان بومی شهرستانی می توانند به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه کرده، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
?به گفته وی؛ زمان تعیین شده برای اصلاح و ویرایش اطلاعات از روز سه‌شنبه ۲۹ مهرماه تا روز جمعه دوم آبان ماه می باشد.
?مدیر کل امور اداری و مالی استانداری اظهار داشت: افراد بومی متقاضی بهره‌مندی از اولویت بومی، می‌بایست در زمان ویرایش اطلاعات،پس از انتخاب گزینه”من متقاضی استفاده از اولویت بومی هستم”، شغل محل انتخابی خود را تأیید کرده و در صورت نیاز به تغییر شغل محل انتخابی، نسبت به تعیین شغل محل جدید بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور اقدام نمایند.
?بهدانی افزود: متقاضیان غیر بومی نیز در صورت تمایل می‌توانند بر اساس مفاد دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور نسبت به اصلاح و تغییر اطلاعات شغل محل جدید خود اقدام نمایند.
?وی درخصوص متقاضیان انصراف از آزمون نیز گفت: این دسته از افراد می‌توانند از قسمت ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، انصراف خود از ثبت‌نام و همچنین شرکت در آزمون را اعلام کنند.
?به گفته وی؛ بنا به اعلام سازمان ااداری و استخدامی کشور، پس از پایان زمان ویرایش اطلاعات، مبالغ ثبت‌نامی متقاضیان انصراف از آزمون به حساب آنها مسترد خواهد شد.
?مدیر کل امور اداری و مالی استانداری متذکر شد: چنانچه افراد ثبت‌نام کننده در آزمون در زمان مقرر به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نکنند و جهت تعیین استفاده از اولویت بومی یا اصلاح و تغییر شغل محل انتخابی خود اقدام ننمایند، این امر به منزله تأیید اطلاعات ثبت‌نامی آن‌ها از نظر شغل محل انتخابی و همچنین عدم درخواست بهره ‌مندی از اولویت بومی شهرستانی می باشد.
?بهدانی تأکید کرد: مدت زمان ویرایش و اصلاح اطلاعات متقاضیان شرکت در این آزمون فراگیر تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون ادامه داد: به منظور ایجاد فرصت مناسب برای آمادگی تمامی متقاضی ثبت‌نام کننده، زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور از روز پنج شنبه نهم آبان ماه به روز‌های پنج شنبه و جمعه ششم و هفتم آذرماه ۱۳۹۹ تغییر یافته است.
?به گفته وی؛ کلیه متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور به ویژه افرادی که برای آغاز فعالیت در فرمانداری ها و بخشداری های استان اعلام آمادگی نموده اند، لازم است نسبت به تعیین وضعیت خود بر اساس اطلاعات ارائه شده اقدام نمایند.
?شایان ذکر است: بر اساس ماده واحده قانون اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای مصوبه ۱۶ شهریور ماه مجلس شورای اسلامی، موضوع بومی‌گزینی در آزمون استخدامی با هدف ماندگاری نیروها در شهرستان‌ها مطرح شد و طبق این قانون، به افرادی بومی یک شهرستان اطلاق می‌شود که یا در آن شهرستان متولد شده اند یا سابقه حداقل ۱۰ سال سکونت در آن شهرستان را داشته باشند.
?طی این آزمون ۵۰۹ نفر در ۱۶ دستگاه اجرایی استان جذب