#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: تولید محتوای تخصصی در حوزه مهدویت ضروری است و باید به‌صورت محتوایی در اختیار مردم قرار گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه‌شنبه در نشست شورای سیاستگذاری و پشتیبانی بنیاد مهدویت استان خراسان جنوبی افزود: در بحث کلامی علما و مترجمین سه کلمه با عنوان «وُجُودُهُ لُطفٌ وَ تَصَرّفُهُ لُطفٌ آخر وَ عَدَمُهُ مِنَّا» عنوان کرده‌اند که خود سه کتاب است اما چرا به آن نمی‌رسیم باید به خودمان مراجعه کنیم.

وی گفت: از سوی دیگر در مساله انتظار بالقوه نیست که منتظر باشیم تا به فعلیت برسد زیرا آنها بالفعل آماده هستند و مشکل از ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در روایات آمده که پیش از ظهور حضرت مهدی موعود (عج) انقلابی می‌آید که زمینه‌ساز آزمایشی بزرگ می‌شود و در آن انقلاب انسان‌ها از ظلم به عدل پناه می‌برند تا دست ظالمین کوتاه و عدالت اجرا شود اما باز هم مشکل خودمان هستیم.

وی افزود: چند بار تجربه کردیم که هرجا به اصول انقلاب و دستورات مقام معظم رهبری عمل کردیم پیروز شدیم و هرجا به سمت ظلم رفتیم، افتضاح به بار آمده است لذا توجه به دستورات کار مشکلی نیست و بعضا هوای نفس نمی‌گذارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه ظهور منشاء خوبی‌ها است گفت: امروز رسانه‌های بین‌المللی همواره از جنگ، کشتار و ویرانی سخن می‌گویند، پرونده‌های دادگاه‌ها چقدر است و حرف فروپاشی خانواده‌ها و بچه‌های رها، حقوق نجومی و ولنگاری‌ها چند مورد نیست زیرا همه بدی‌ها را می‌فهمیم اما نمی‌خواهیم عمل کنیم.

وی اظهار داشت: اگر این موارد را رعایت کنیم، ظهور محقق می‌شود و الان رسانه‌های بین‌المللی دنبال نشانی مهدی موعود (عج) می‌گردند زیرا به دنبال جنگ هستند و ما هم با عمل و سکوت‌مان از آنها پشتیبانی می‌کنیم.

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: باید اکنون از این حالت بیرون آمد زیرا در آن زمان عدالت موج می‌زند و نیاز به احتکار نیست زیرا کارکنان دولت و مردم هر کدام به اندازه نیاز مصرف می‌کنند و کمبودی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ظلم و اشرافی‌گری‌ها مربوط به قبل از ظهور است افزود: مردم این همه مشکل دارند، درد، رنج و گرسنگی را تحمل می‌کنند اما این طور ۲۲ بهمن را می‌آفرینند که به شوق ظهور حضرت مهدی (عج) است.

رییس و اعضای بنیاد مهدویت خراسان جنوبی نیز در این نشست گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات خود ارائه کردند.