دکتر مشیر الحق عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی : در جلسه افتتاح همزمان گاز رسانی  یست و یک روستای شهرستان درمیان به شبکه گاز سراسری در روستای بورنگ که امروز ۱۳ بهمن، با حضور فرماندار درمیان، حجت الاسلام خزاعی امام جمعه اسدیه و مولوی عبدالهی امام جمعه اهل سنت اسدیه و جمع کثیری از مردم و مسولان شهرستانی برگزار گردید از ارتباط نزدیک مسئولین با مردم شهرستان درمیان تقدیر نمود و از مصادیق آن، ارتباط نزدیک فرماندار این شهرستان با مردم، شنیدن حرف مردم، اطلاع مردم از هزینه‌کرد در مجموعه‌های مختلف و اطلاع مردم از مشکلاتی که کشور با آن مواجه است برشمرد.

وی تاکید کرد که دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که از سمت اعتقادات نمی‌توانند مردم ایران را به زمین بزنند و در صورتی که اعتماد بین مسئولین و مردم از بین برود، دشمن به مقاصد خود دست خواهد یافت. اعتماد بین مردم و مسئولین باید در سرلوحه قرار بگیرد.

وی در ارتباط با ورود به چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، عنوان کرد که این دهه مشابه با دهه‌های گذشته نیست و بسیار باشکوه‌تر است. چرا که چهل سالگی سن پختگی است و انقلاب به مرحله پختگی خود رسیده است. ما به گذشته افتخار می‌کنیم و به آینده امید داریم.

وی در این مراسم، از اقدامات مسئولین نظام جمهوری اسلامی و از افتتاح تعداد ۳۲۷۰ انشعاب گاز در ۲۱ روستای شهرستان درمیان که هزینه ای حدود ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در پی داشته است، قدردانی کرد. وی بسته به اعتبارات و تسهیلات، خواستار ادامه این‌گونه فعالیت‌ها از سمت مسئولین شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله