در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی از ۱۸ دستگاه برتر خراسان جنوبی تجلیل شد.

از این تعداد ۵دستگاه به دلیل شاخص‌های عمومی و اختصاصی بر مبنای گروه قدردانی از ۱۸ دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی ۹۹بندی، ۲دستگاه بالاترین امتیاز شاخص عمومی و اختصاصی برمبنای بالاترین رشد دوساله، ۳دستگاه اقدام برجسته در محور برنامه‌های اصلاح نظام اداری و یا فعالیت‌های تخصصی دستگاه و ۸دستگاه‌های برتر در خصوص اقدامات برجسته معرفی شدند.

استاندار در این مراسم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان در همه حوزه‌ها خدمات شایسته ارائه کردند گفت: نیرو‌های نظامی و امنیتی هم با اشراف اطلاعاتی و مراقبت از مرز‌ها، امنیت پایدار خراسان جنوبی را با وجود همجواری با ناامن‌ترین کشور دنیا، تامین می‌کنند.

معتمدیان افزود: همچنین در حوزه سیاسی، این استان در فعالیتها‌ی خود تاثیرگذار عمل کرده است به طوری که سال گذشته بهترین انتخابات را در کشور از نظر میزان مشارکت داشتیم.

وی گفت: در حوزه اجتماعی نیز با حضور نیرو‌های جهادی و موسسات خیریه و با هدایت دستگاه‌های متولی اتفاقات بزرگی رقم خورد و در حوز‌های اقتصادی نیز با تلاش‌های زیاد، در طرح‌های کلان و ملی مانند طرح هاب شتر و نهضت گلخانه‌های در دستور کار قرار گرفت.

استاندار با تاکید بر مطالبه گری قانونمند، از مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین رسانه‌ها خواست این مهم را همچنان در دستور کار خود قرار دهند.

پورعیسی رئیس سازمان برنامه و بودجه و دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان هم با اشاره به دستگاه‌های اجرایی برتر گفت: صداوسیما در پوشش شبکه‌های دیجیتال جزو ۱۰ استان برتر کشور شده است، بنیاد مسکن و کمیته امداد با ساخت ۱۰هزار واحد مسکونی و شرکت گاز به دلیل گازرسانی به بیشتر مناطق استان از جمله این این دستگاه‌ها هستند.