?رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از استقبال خوب کاندیداها در روز چهارم نام نویسی در انتخابات شوراهای روستایی و عشایری خبر داد.
ناصر خوش خبر با اعلام این خبر در ششمین جلسه ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: استان در حال وارد شدن به فضای عینی انتخابات است.
?وی به لزوم توجه ویژه به مقوله آموزش عوامل اجرایی و اعضای شعبه های اخذ رأی تأکید کرد و تصریح نمود: در دوره های قبل انتخابات، آموزش عوامل اجرایی با محوریت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ها صورت می پذیرفت.
?رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: در انتخابات پیش رو نیز در این زمینه استعلام لازم از ستاد انتخابات کشور صورت خواهد پذیرفت.
?خوش خبر به کارکرد هیئت های اجرایی اشاره کرد و گفت: هیئت های اجرایی در تصمیم گیری ها از استقلال کامل برخوردارند و باید در چارچوب قانون حرکت نمایند.
?وی بارگزاری اطلاعات افراد تأیید صلاحیت شده از سوی هیئت های اجرایی را از تکالیف فرمانداران برشمرد و گفت: این اطلاعات توسط فرمانداران در شهرستان های بیرجند، زیرکوه و فردوس در سامانه جامع انتخابات بارگزاری شده است.
?رئیس ستاد انتخابات استان افزود: فرمانداران سایر شهرستان های استان نیز باید هرچه سریعتر نسبت به بارگزاری اطلاعات افراد تأیید صلاحیت شده در این سامانه اقدام نمایند.
?خوش خبر به ادامه روند ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری نیز اشاره کرد.