استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید بسته فرهنگی صنعت گردشگری استان تدوین شود، گفت: بحث توجه به چارچوب‌ها، ارزش‌ها و ملاحظات در استان بسیار مهم است و باید در این راستا بسته فرهنگی تدوین و اجرایی شود.

محمدصادق معتمدیان، در بازدید از غرفه‌های استان خراسان جنوبی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: حضور خراسان جنوبی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در راستای معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری مطلوب و مناسب است.

وی تصریح کرد: با توجه به آثار تاریخی که در استان وجود دارد به طور حتم گردشگری و صنایع دستی یکی از اهداف مهم توسعه در استان خراسان جنوبی خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت معرفی جاذبه‌های گردشگری و آثار و ابنیه تاریخی استان در سطوح بالاتری در فضاهای مجازی، خاطرنشان کرد: باید در حد مقدورات از فضای مجازی استفاده بهینه‌ای برای توسعه گردشگری و جذب گردشگری صورت گیرد.

معتمدیان، اقدامات انجام شده در خصوص گردشگری و صنایع دستی استان را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: باید برای جذب بودجه‌های استانی و ملی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی اظهار کرد: توسعه گردشگری استان نیازمند زیرساخت‌های لازم، معرفی جاذبه‌ها و ارائه آموزش‌های لازم به متولیان امر است که باید در این زمینه‌ها نیز اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید بسته فرهنگی صنعت گردشگری استان تدوین شود، افزود: بحث توجه به چارچوب‌ها، ارزش‌ها و ملاحظات در استان بسیار مهم است و باید در این راستا بسته فرهنگی تدوین و اجرایی شود.

معتمدیان یادآور شد: خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های بی نظیری در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی است که باید این ظرفیت‌ها بیش از پیش در ابعاد داخلی و بین‌المللی معرفی شوند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله