فاطمه چهکندی نژاد رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف در گفتگو با خبرنگار ان با بیان اینکه شهرستان خوسف سومین شهرستان وسیع استان نیازمند احداث استخر سرپوشیده می باشد که این پروژه از سال ۹۳ شروع شده است.
وی گفت: این پروژه در سال گذشته از محل اعتبارات استانی ده میلیارد ریال در نظر گرفته شده که دو میلیارد و پنجاه و پنج میلیون ریال تخصیص داده شده است و از محل تفاهم با بنیاد مستضعفان نیز یک میلیارد و دویست و هشتاد و پنج میلیون و پانصد هزار ریال تخصیص داده شده است.
وی خاطر نشان ساخت:امیدواریم در سال ۹۹ با اتمام پروڗه نیمه تمام استخر شنای شهرستان خوسف قدمی مهم در راستای توسعه زیرساخت شهرستان برداشته شود
چهکندی نژاد خاطر نشان ساخت: عملیات عمرانی ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در شهرستان در سال گذشته شروع شده بود که از این تعداد زمین چمن مصنوعی شهر خوسف به بهره برداری رسیده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف خاطرنشان ساخت: عملیات عمرانی احداث سالن ورزشی سقف کوتاه در شهر خوسف شروع شده است.

وی اظهار داشت: بیش از هفتاد درصد جمعیت شهرستان خوسف در مناطق روستایی ساکن هستند و توجه ویژه ای به ورزش در مناطق روستایی صپرت پذیرفته است.
چهکندی نژاد اظهار داشت: در سال گذشتن در بحث قهرمانی با توجه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شهرستان ۸ مدال کشوری توسط ورزشکاران شهرستان کسب شده است.
وی با اشاره به کسب مدال طلای کشور در رشته باستانی و دعوت شدن وی به اردوی تیم ملی از روستای تقاب ، کسب مدال های کشوری توسط دختران کونگ فو کار معدن قلعه زری ، مدال کشوری المپیاد استادهای برتر کشور در رشته دوچرخه سواری از روستای فدشک گفت: این استعدادهای ورزشی نیازمند توجه ویژه به بحث ورزش قهرمان و به طبع ان ورزش روستایی و بانوان است.
چهکندی نژاد ادامه داد: ورزش قهرمانی گام خیلی مهم و تاثیر گذار به سوی همگانی کردن ورزش در سطح جامعه میباشد که در این راستا بیش از یکصد جشنواره و همایش در رشته های مختلف ورزشی در در بحث توسعه ورزش همگانی برداشته شده است.
.