نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: باید در نحوه انتقال مفاهیم و حقایق به جوانان و فرزندان خود تجدید نظر کنیم زیرا سلامت فکری نسل آینده بسیار مهم است.

، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی  در دیدار حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: حقایقی که وجود دارد و همه چیز در اختیار ما نیز هست اما نمی‌توانیم به فرزندان خود منتقل کنیم در حالی که دشمن از آن طرف دنیا این کار را انجام می‌دهد.

وی افزود: در مجموع به صورت کمی و کیفی در عموم جامعه نسبت به آنچه داریم و فرصت‌هایی که در اختیار ماست، نتیجه گیری نداریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان دانش آموزی به نسبت در این امر موفق است اما در سایر نهادها این گونه نیست و باید در این زمینه تجدید نظر شود که چطور است دشمن می‌تواند دروغ‌های خود را به ذهن جوانان ما قالب کند اما ما نمی‌توانیم مطالب راست را بگوییم.

وی گفت: سال گذشته بر سر یک دروغ که هرگز اثبات نشد خودشان با یک افترا بیش از ۱۰۰ نفر از بهترین افراد کشور را شهید کردند، ضربه‌های اقتصادی و آتش زدن بانک و مکان‌های دیگر نیز بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در پایان سال و در ماه مبارک رمضان در شرایطی که ایجاب می‌کرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه ویژه داشتند اما از آن زمان تا حالا کار موثری انجام نشده و باید به این اقرار کنیم و افرادی که به مردم خیانت کردند قبل از هر تنبیه، خودشان باید از خجالت می‌مردند نه اینکه در اثر بی تفاوتی، دوباره طلبکار شوند.

وی با بیان اینکه نوع انجمن‌های اسلامی دانش آموزی با قشری است که بسیار موثر هستند، گفت: باید تا جایی که می‌توانید در توسعه و تعمیق این مسئله کار کنید، آنچه اهمیت دارد سلامت فکری نسل آینده است و امیدواریم پیش از آن که به دلیل ندانم کاری‌ها اتفاقی بیفتد، قدمی برداریم.