♻️استاندارخراسان جنوبی در دیدار مدیرکل و معاونین میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان عنوان کرد:

?مسئولین امر در استان باید راه اندازی بازارچه دائمی محصولات صنایع دستی استان را به عنوان ویترین محصولات صنایع دستی استان به عنوان یک اولویت مهم کاری مورد توجه جدی قرار دهند.
?تمامی خدمات مورد نیاز برای گردشگران از نیازهای اولیه تا امنیت وی باید مورد توجه قرار گیرد.
?مسئولین و متولیان امر باید باارائه برنامه ای جامع ، راهبردی و مدون سهم استان خراسان جنوبی را از زائرینی که به مشهد مقدس مشرف می شوند را تعیین کرده و بر اساس همان برنامه سهم استان را جذب نمایند.
?توجه به صنعت بسته بندی در استان مورد تاکید جدی قرار گیرد.
? انواع و اقسام بسته بندی هدایا و سوغات محلی استان نیز به عنوان یک دستورکار مهم مورد توجه قرار گیرد تابتوان در راستای فروش و صادرات محصولات استانی نیز اقدامات جدی تری صورت داد.
?باید با ساخت کلیپ و فیلم های تبلیغاتی و ارتباط با سفارتخانه های مختلف در مرکز و از طریق مکاتبه با رایزنان اقتصادی این سفارتخانه ها میهمانان خارجی را برای حضور در استان دعوت نماییم.
⭕️⭕️دومین نمایشگاه صنایع دستی کشور در استان خراسان جنوبی در آذرماه سال جاری در استان برگزار خواهد شد که این نمایشگاه یک ظرفیت فرهنگی و گردشگری بسیار مناسبی است و باید از این ظرفیت برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان به نحو مطلوب و مناسب بهره گیری گردد.
?موضوع حمل و نقل خصوصاً حمل و نقل هوایی به عنوان یک نیاز مهم و زیرساختی برای جذب گردشگر در استان بادی مورد توجه قرار گیرد.
?باید باتشکیل یک کنسرسیوم و خرید هواپیما این مشکل را برای همیشه مرتفع نموده و از طریق جذب گردشگر و فعال سازی مراکز و دفاتر گردشگری ، رونق صنعت گردشگری در استان رادنبال کرد

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله