طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از فعالان حوزه رسانه از نفرات برتر چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان تجلیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛طی مراسمی امروز ١٧ اسفندماه جاری با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از فعالان حوزه رسانه از نفرات برتر چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان تجلیل شد.

 

نتایج چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های خراسان جنوبی بر اساس اعلام نظر هیات داوران به شرح زیر است؛

 

الف)بخش حرفه ای جشنواره:

 

رشته گزارش

 

رتبه اول بخش گزارش به محمد رضا قاسمی برای گزارش (تیر خلاص به فضای سبز بیرجند) در روزنامه آوای خراسان جنوبی تلق می گیرد. لذا تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ٨ میلیون ریال به وی اهدا می شود.

 

رتبه دوم بخش گزارش به حدیثه رنجبر برای گزارش (بهار اینجا نمی شکفد) از روزنامه خراسان جنوبی تعلق می گیرد. لذا لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال به ایشان اهداء می شود.

 

رتبه سوم بخش گزارش به اعظم انصاری برای گزارش تیتر (عبور از جاده مرگ خراسان جنوبی) خبرگزاری تسنیم تعلق می گیرد. لذا لوح تقدیر و مبلغ ٣ میلیون ریال به ایشان اهداء می گردد.

 

بخش خبر

 

رتبه اول بخش خبر به رقیه رحمتی راد برای خبر باتیتر (دستان مادران شهید دخیل تابوت بهشتی فرزندان و بازگشت پرستوهای مهاجر به خانه) از خبرگزاری مهر تعلق می گیرد لذا تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ٨ میلیون ریال به ایشان اهداء می شود.

 

رتبه دوم بخش خبر به حدیثه رنجبر بری خبر با تیتر (پیله ی انزوای هنرمند پروانه می شود ) از روزنامه خراسان جنوبی تعلق می گیرد. لذا لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال به وی اهداء می شود.

 

رتبه سوم بخش خبر به سید محسن سربازی برای خبر (آمار روبه رشد طلاق و رواج تک فرزندی در فردوس) از روزنامه آوای خراسان جنوبی شهرستان فردوس تعلق می گیرد لذا لوح تقدیر و مبلغ ٣ میلیون ریال به وی اهدا می شود.

 

رشته سرمقاله و یادداشت:

 

رتبه اول بخش سر مقاله و یادداشت به سید حسین هرم پور برای سرمقاله و یادداشت (دهکده جهانی و شهر بی خیالی ها ) از روزنامه آوای خراسان جنوبی تعلق می گیرد لذا تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ٨ میلیون ریال به ایشان اهداء می شود.

 

رتبه دوم بخش سرمقاله و یادداشت به روح الله محمدی برای سرمقاله و یادداشت (صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت) از روزنامه زعفران تعلق می گیرد لذا لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون ریال به وی اهدا می شود.

 

رتبه سوم بخش سرمقاله و یادداشت به امین جعفرپورمقدم برای سرمقاله و یادداشت (وسوس و هراس در انتخابات شهردار) از هفته نامه اقتصاد شرق تعلق می گیرد لذا لوح تقدیر و مبلغ ٣ میلیون ریالی به وی اهداء می گردد.

 

رشته تیتر

 

رتبه اول بخش تیتر به عصمت برزجی برای تیتر با عنوان وعده ها قطار قطار از روزنامه آوای خراسان جنوبی تعلق می گیرد لذا تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ٨ میلیون ریال به وی اهداء می شود

 

رتبه دوم بخش تیتر به فاطمه زیراچی برای تیتر (بی آبی سیل مهاجرت به راه انداخت، ۱۷۰۰ روستا خالی از سکنه شد) از خبرگزاری مهر تعلق می گیرد لذا لوح تقدیر و مبلغ ۵ ریال به ایشان اهداء می شود

 

رتبه سوم بخش تیتر به زینب رمضانی برای تیتر (مهرشهر تابستان درخاک، زمستان در گل) از خبرگزاری شبستان تعلق می گیرد لذا لوح تقدیر و مبلغ ٣ میلیون به وی اهداء می شود.

 

رشته عکس

 

رتبه اول بخش عکس به سعید کاظمی برای عکس هایی با عناوین (زنجیر من و آسوده بخواب) از خبرگزاری شبستان تعلق می گیرد لذا لوح تقدیر و مبلغ ٨ میلیون ریال به ایشان اهداء می گردد.

 

رتبه دوم بخش عکس به رها صلاح مقدم برای عکس با عنوان (برداشت زرشک) از خبرگزاری ایسنا تعلق می گیرد لذا لوح تقدیر و مبلغ ۵ میلیون به ایشان اهداء می شود.

 

رتبه سوم بخش عکس به حسین توحیدی فر برای مجموعه عکس با عنوان (فریادهای عکاس) از پایگاه در بیرجند رسا تعلق می گیرد لذا لوح تقدیر و مبلغ ٣ میلیون ریال به ایشان اهداء می گردد.

 

ب) بخش موضوعی جشنواره:

 

رتبه برگزیده در موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را سیده الهام حسینی برای اثر با عنوان (راز غاز همسایه/ چرا دولتی ها تولید بومی استان را نمی خرند) از روزنامه آوای خراسان جنوبی کسب نمود لذا تندیس جشنواره و لوح تقدیر و مبلغ ۴ میلین ریال به ایشان اهدا شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله