#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: تعیین سخنگوی ستاد مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها از طرف استاندار معزز، اقدامی ارزشمند بود.
محمود مقامی با بیان این مطلب در شورای اطلاع رسانی استان خاطرنشان کرد: با حضور فعال سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، درخصوص تبیین طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها، روزانه در حدود بیست مصاحبه رادیویی، تلویزیونی و… صورت پذیرفته است.
?به گفته وی؛ همچون ستاد مدیریت بیماری کرونا، ستاد مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها نیز نیاز به تبیین و اطلاع رسانی دارد.
?مدیر روابط عمومی استانداری با ذکر این نکته که پایگاه های خبری در مقاطع مختلف با تمام توان در جهت تبیین و اقناع سازی وارد میدان شده اند، تأکید کرد: با توجه به اینکه پایگاه های خبری بودجه مشخصی ندارند و به صورت خود جوش اداره می گردند، لذا لازم است برای آنها اعتباری در نظر گرفته شود.
?مشاور استاندار تصریح نمود : اداره کل صدا و سیمای استان از آغاز طرح در کنار مسئولین ، برنامه های تبیینی را با حضور کارشناسان در دستور کار قرار داده است.
?مقامی متذکر شد:لازم است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز محتواهای متناسب پخش شده را به صورت کوچک سازی و یا مکتوب در فضای مجازی اطلاع رسانی نماید.
?به گفته وی؛ روزنامه ها،فضای مجازی بسیج و سپاه، فرمانداری ها و… در این زمینه فعال می باشند.