به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، به نقل محمد خیری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه ، اجرای روکش آسفالت سراهی بشرویه- دیهوک به طول ۲ کیلومتردر حا ل انجام است.

 

وی در ادامه افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان بشرویه و به منظور رفاه حا ل کاربران جاده‌ای، ۲ کیلومتر از محور بشرویه – دیهوک روکش آسفالت می‌گردد.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه، با بیان اینکه برای اجرای این عملیات بیش از ۷۰ تن قیر نیاز است، اظهار داشت: رقم ریالی انجام این عملیات نیر ۲۲۰ میلیون تومان است.

 

محمد خیری انجام این پروژه را صورت پیمانی عنوان داشت و یادآور شد: این پروژه از اواسط مهر ماه آغاز و تا اوایل اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

 

محمد خیری در پایان متذکر شد: شهرستان بشرویه درای بیش از ۷۳۴ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها ، همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می گیرد که با توجه به خرابی  محورها و اولویت بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می گردد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله