کارگاه آموزش روزنامه نگاری مقدماتی با حضور اساتید کشوری تحت نظر دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیرجند آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛این کارگاه آموزشی تحت نظر دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت متبوع که تنها مرجع رسمی صدور گواهینامه روزنامه نگاری مورد پذیرش سایت جامع رسانه های کشور برای طرح رتبه بندی خبرنگاران است و گواهینامه صادر شده بین المللی و آموزش برپایه استاندارهای جهانی است با حضور دکتر شکری خانقاه  با مبحث اصول روابط عمومی در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در حال برگزاری است.

 

این کارگاه آموزشی که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار می شود در هفته نخست با حضور بیش از ۵٠ خبرنگار استان به منظور افزایش سطح علمی و حرفه‌ای فعالان عرصه رسانه به فراگیری روزنامه نگاری و خبرنگاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی روزنامه نگاری و خبرنگاری برگزار می‌شود.

 

لازم به ذکر است؛شرکت در کارگاه آموزشی مذکور برای روزنامه نگاران و خبرنگاران عضو خانه مطبوعات رایگان بوده و مباحث خبر نویسی،شیوه نگارش فارسی در مطبوعات،تکنیک های مصاحبه،اصول روابط عمومی و اصول گزارش نویسی طی پنج هفته پنج شنبه و جمعه ها آموزش داده خواهد شد.

 

گفتنی است؛این کارگاه آموزشی هفته آینده ٧ و ٨ دی ماه سالجاری با موضوع تکنیک های مصاحبه با حضور استاد کیهان برگزار خواهد شد

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله