تیم سرایان در مسابقات موتور کراس قهرمانی خراسان جنوبی (انتخابی کشور) به میزبانی این شهرستان، مقام نخست را کسب کرد.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی  گفت: تیم‌های بشرویه مقام دوم و بیرجند مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

مهدی خواجوی افزود: مسابقات موتور کراس قهرمانی خراسان جنوبی روز گذشته با حضور ۳۵ شرکت کننده از پنج شهرستان در ۶ کلاس مختلف برای انتخابی مسابقات کشوری برگزار شد.

وی گفت: در کلاس ۶۵ سی‌سی “یاسین خانی” از سرایان اول، “رادین نیازی” از بیرجند دوم و “فراز بازدیدی” از بیرجند سوم شدند همچنین در کلاس ۸۵ سی‌سی از سرایان “محمد مهدی سرایانی” اول، “یاسین جهان‌بخش” دوم و “مهدی عباسی” سوم شدند.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی عنوان کرد: در کلاس ۲۵۰ سی سی جوانان “امیرحسین جمال” از سرایان اول، “رضا حبیب زاده” از سرایان دوم و “امین اصم” از سرایان به مقام سوم دست یافتند.

تیم سرایان در مسابقات موتور کراس خراسان جنوبی اول شد

وی ادامه داد: همچنین در کلاس ۲۵۰ بزرگسالان “سعید قربان زاده” از بیرجند اول، “مجتبی بنی آدم” از سرایان دوم و “جواد جمال” از سرایان سوم شدند.

خواجوی گفت: در کلاس ۴۵۰ سی سی جوانان نیز “سینا دادشگر”، “جمال یوسفی” و “رضا احمدی” از سرایان در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

تیم سرایان در مسابقات موتور کراس خراسان جنوبی اول شد

وی اظهار کرد: در کلاس سوپر کراس “سینا دادشگر” از سرایان اول، “امیرحسین جمال” از سرایان دوم و “سعید قربان زاده” از بیرجند سوم شدند.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی افزود: همچنین در کلاس ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان “حسین شکر زاده” از بشرویه اول، “حسین گنج بخش” از بشرویه دوم و “مجید سپهری” از سرایان مقام سوم را کسب کردند.

مسابقات موتور کراس قهرمانی استان خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پیست موتور سواری شهرستان سرایان برگزار شد.