خراسان جنوبی

صبر و پیگیری هاشمی، استاندار خراسان جنوبی؛ الگویی برای مدیران استان باشد

هاشمی استاندار خراسان جنوبی، در شب‌های بعثت در کنار مردم بوده، به خواسته‌هایشان گوش داده و تا جایی که امکان داشته مشکلات آنان را حل و فصل کرده است. او در مواردی که به هر دلیلی قادر به حل مشکلی نبود، صبورانه پای دردِ دل مردم نشست و با درایت، پاسخگوی شهروندان بوده است .

حتی در مواردی که پاسخ درخواست مردم منفی بوده، حسن برخورد استاندار توانسته است آرامش را به مردم بازگرداند.

اما ، برخی از مدیران استان چنین رویکردی ندارند. آن‌ها در ظاهر ممکن است صبر پیشه کنند، اما در نهایت با بی‌تدبیری، موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌آورند. در میزهای خدمت به مردم، امیدواری می‌دهند، اما پس از پیگیری‌های مردمی، نوبت به جواب‌های سربالا و ناامیدی می‌رسد.

این رفتار دوگانه، اعتماد مردم به نظام و انقلاب را تضعیف کرده و فعالیت‌های دولت را زیر سوال می‌برد.

جا دارد مدیران خراسان جنوبی، حسن رفتار و عمل استاندار را نقشه راه خود قرار دهند؛ با مردم صادق باشند، در عملگرایی به استاندار اقتدا کنند، تا جایی که می‌توانند مشکلات را برطرف سازند و در جایی که قادر نیستند، با روی خوش و تبیین درست، پاسخگوی شهروندان باشند.

لینک کوتاه خبر:

https://khabarvahonar.ir/news/?p=112509

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۵ تن برنج پاکستانی احتکار شده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر احتکار برنج در یکی از انبارهای شهرستان بیرجند دریافت کردند که موضوع بسرعت پیگیری شد و در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل ۲۵ تن برنج پاکستانی کشف شد. فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکاری را ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. وی ادامه داد: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح ضربتی مبارزه با کالای قاچاق و احتکاری در ۷۲ ساعت گذشته تاکنون انواع کالاهای اساسی و ارزاق عمومی به ارزش ۴۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال را کشف کردند که در این راستا ۳۰ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. سردار فرشید گفت: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد لذا از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۵ تن برنج پاکستانی احتکار شده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر احتکار برنج در یکی از انبارهای شهرستان بیرجند دریافت کردند که موضوع بسرعت پیگیری شد و در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل ۲۵ تن برنج پاکستانی کشف شد. فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکاری را ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. وی ادامه داد: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح ضربتی مبارزه با کالای قاچاق و احتکاری در ۷۲ ساعت گذشته تاکنون انواع کالاهای اساسی و ارزاق عمومی به ارزش ۴۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال را کشف کردند که در این راستا ۳۰ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. سردار فرشید گفت: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد لذا از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پربحث ترین ها

پیشنهادی: