#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۵ تن برنج پاکستانی احتکار شده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر احتکار برنج در یکی از انبارهای شهرستان بیرجند دریافت کردند که موضوع بسرعت پیگیری شد و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکار شده را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این محل ۲۵ تن برنج پاکستانی کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای احتکاری را ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح ضربتی مبارزه با کالای قاچاق و احتکاری در ۷۲ ساعت گذشته تاکنون انواع کالاهای اساسی و ارزاق عمومی به ارزش ۴۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال را کشف کردند که در این راستا ۳۰ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید گفت: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد لذا از شهروندان درخواست داریم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.