نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: توسعه و نظم پروازها باید مورد توجه قرار گیرد تا مردم از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در دیدار مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌ جنوبی اظهار داشت: در بسیاری از امور از جمله در بحث فرودگاه‌ها و استفاده مردم از پروازهای هوایی، چه در خصوص اشخاص و چه در رابطه با کالاها، استعدادهایی وجود دارد که تا رسیدن به آن حد مطلوب فاصله داریم.

وی با اشاره به اینکه هر کاری که از صفر شروع می شود، آهسته به اعداد قابل قبول می‌رسد گفت: مسئولیت‌ها و ماموریت‌ها برای هر انسانی در هر پست و جایگاهی موقت است اما آثار آن باقی می‌ماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در انجام مسئولیت و شغل می‌توان برای رضای خدا قصد قربت کرد ادامه داد: فرق بین کارگر و کارفرمای مسلمان با غیرمسلمان در این است که در انجام وظیفه با دیدی که در سطح بالا و معنوی وجود دارد، بر عمل او آثار باقیه باقی می‌ماند.

وی گفت: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق دهد که این فرصت‌ها را غنیمت بشماریم و براساس دانش، تخصص و تجربه‌ای که داریم و ظرفیت‌هایی که از فرودگاه‌های قابل قبول می‌شناسیم، در حد امکانات خود و نه توقعاتی که ممکن نیست، آنچه که از دستمان ساخته است به این مردم خدمت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: وقتی پروازها به صورت همه جانبه توسعه و نظم پیدا کند و تاخیر نداشته باشد، چه از نظر علمی و تجاری و باقی امور، افراد می‌توانند در فرصت کم از عمرشان استفاده مفید کنند.

وی افزود: مسوولان باید زمینه را مهیا کنند تا جامعه بتواند در فرصت‌های کم از بهره‌های بیشتر برخوردار باشد.

امام جمعه بیرجند خطاب به مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: امیدواریم با همکارانتان در فرصتی که در استان تشریف دارید توفیقی پیدا کنید که آثارتان جزء آثار باقیه باشد و تا آنجا که از دستتان ساخته است و امکانات پاسخ می‌دهد وسیله رفاه، کار و گشت و گذارهای علمی و آمدن مسوولان از جهت اشراف بر امور، فراهم و تسهیل شود، زیرا این به نفع جامعه و کشور خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، وی اظهار داشت: هر یک از استان‌ها، بخشی از کشور هستند که به هر گوشه‌ آن که خدمت شود، به یک نتیجه خواهیم رسید و آن اینکه کشور و مردم ما می‌توانند از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را داشته باشند.